اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد:

حمایت دولت از فرهیختگان بستر تحول آینده کشور است

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد گفت: حمایت از قشر فرهیخته و علمی کشور باید یکی از اولویت‌های دولت یازدهم قرار بگیرد، چراکه حمایت از این قشر بسترساز اجرای طرح‌های ارزشمندی است که آینده کشور را متحول خواهد کرد.

حمایت دولت از فرهیختگان بستر تحول آینده کشور است

محمد قلمکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال‌جاری فراهم سازی زیرساخت‌های اقتصادی در کشور باید یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم قرار بگیرد.

وی با اشاره به فضای علمی رو به رشد و وجود نخبگان در کشور، گفت: نخبگان کشور نیروی خلاق، خوش فکر و با استعدادهای خاص هستند که می‌توانند برنامه‌های بنیادی در حوزه علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را رقم بزنند.

قلمکاریان حمایت از قشر فرهیخته و علمی کشور را یکی از اولویت‌های دولت یازدهم برشمرد و افزود: حمایت از این قشر فرهیخته در کشور می‌تواند بسترساز اجرای طرح‌های ارزشمندی که آینده کشور را متحول کند، باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد در ادامه با بیان اینکه بخش پژوهش دانشگاه‌های پیام نور نیازمند توجه و تخصیص اعتبار بیشتر است، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 15 طرح پژوهشی در این دانشگاه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله 20 مقاله علمی و پژوهشی از سوی هیئت علمی این دانشگاه در مجلات بین‌المللی ISI به چاپ می‌‎رسد.

قلمکاریان با اشاره به احداث ساختمان پنج طبقه دانشگاه پیام نور شهرکرد، اذعان داشت: این ساختمان با کاربری سالن اجتماعات، آزمایشگاه، کلاس‌های آموزشی، نمازخانه و مسجد در حال حاضر در مرحله سفت کاری است.

وی با تأکید بر اینکه با ساخت این ساختمان مشکل کمبود فضای دانشگاه پوشش داده می‎شود، ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی آینده سعی می‎شود حداقل دو طبقه از ساختمان آماده بهره‌برداری شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد از روند رو به رشد پژوهش در این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: با توجه به اینکه اعتبار تخصیص داده شده برای امور پژوهشی در دانشگاه زیاد نیست اما پروژه‌ها و طرح‌های پژوهشی خوبی هرساله انجام می‌شود، به عبارت دیگر نبود اعتبار مانع کار نیست.

قلمکاریان رسیدگی به مسائل فرهنگی را از اولویت‌های این دانشگاه برشمرد و تأکید کرد: در حال حاضر فعالیت‌های حوزه فرهنگی این دانشگاه در قیاس با سایر حوزه‌های دانشگاه چشمگیرتر است.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول