اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رئیس جمهور منتخب یازدهم:

رفع مشکلات اقتصادی دغدغه دولت آینده است

نماینده رئیس جمهور منتخب ایران با قدردانی از حضور حداکثری مردم کردستان در انتخابات رئیس‌جمهوری گفت: بدون شک این استان یکی از نخستین استان‌های مدنظر برای سفرهای استانی دولت تدبیر امید خواهد بود.

رفع مشکلات اقتصادی دغدغه دولت آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام مرتضی مداح ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه و جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان کردستان با تقدیر از حضور پر شور و با شکوه مردم فهیم و انقلابی استان در انتخابات 24 خردادماه اظهار کرد: ملت ایران 24 خرداد امسال با خلق حماسه سیاسی برگ زرین دیگری به تاریخ پر افتخار ایران اسلامی افزودند و اکنون نوبت رئیس جمهور منتخب است که به اعتماد ملت پاسخ مثبت دهد.

وی افزود: دکتر حسن روحانی به عنوان منتخب ملت ایران در دولت جدید با به‌کارگیری افراد و نیروهای توانمند، کارآمد، ولایتمدار، متعهد و ارزشی باید مشکلات و گرفتاری مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی را حل و فصل خواهد کرد.

نماینده رئیس جمهور منتخب ایران حفظ نظام اسلامی را اوجب واجبات دانست و اضافه کرد: یک معنای این مهم این است که نیروهای مسلح به وظایف خود عمل کنند و سربازان گمنام نیز در انجام این وظیفه نقش داشته باشند و افراد اهل قلم و بیان نیز از تخریب نظام خودداری کنند.

حجت‌الاسلام مداح تصریح کرد: معنای واقعی حفظ و پاسداری نظام این است که هر کس در هر جایگاهی که دارد رضایت مردم را به جای آورد و پای آن مسئولیت وفادار باشد.

وی انتخابات را مقدمه‌ای برای حل مشکلات امروز ایران عنوان کرد و افزود: در انتخابات افراد با هر سلایقی که وجود داشتند، فرق نمی‌کرد چون رای به هر کدام از کاندیداها رای به نظام اسلامی بود.

نماینده رئیس جمهور منتخب ایران در ادامه موفقیت دکتر حسن روحانی و کسب حداکثری آرای ملت ایران را نشانه درایت و آگاهی مردم با شعور سیاسی دانست و بیان کرد: انتخاب اصلح ملت ایران بدون شک آرامش خاطر زیادی در کشور حاکم کرده است.

مداح بیان کرد: هر کسی برای هر کاندیدا با هر نظر و ایده‌ای که کار کرده، در واقع برای نظام اسلامی کار کرده، چرا که در این انتخابات رقابت سالم در بین کاندیداها وجود داشته است.

وی بر پای کار آمدن افراد کارآمد و توانمند برای خدمت به مردم تاکید کرد و افزود: زمان آن رسیده است که حذف نیروهای خودی از بین برود و هر کس توان بیشتری برای خدمتگذاری را دارد، باید پای کار بیاید.

نماینده رئیس جمهور منتخب ایران که حامل سلام و تشکر ویژه دکتر حسن روحانی بود، دولت یازدهم را دولت خدمتگزار مردم، پایبند به آرمان‌های انقلاب و شهدا و امام راحل و تابع دستورات مقام معظم رهبری عنوان و خاطرنشان کرد: در این دولت اجازه سهم خواهی به هیچ فرد و یا گروه و حزب سیاسی داده نخواهد شد.

انتهای پیام/79005/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول