اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

معیشت مردم اولویت‌ کاری دولت آینده باشد/ لزوم حل وضعیت نابسامان ارزش پول ملی

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: معیشت مردم از اولویت‌هایی است که دولت جدید باید آن را در رأس امور خود قرار دهد تا مردم نگران وضعیت معیشتی خود نباشند.

معیشت مردم اولویت‌ کاری دولت آینده باشد/ لزوم حل وضعیت نابسامان ارزش پول ملی

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب باید شرایط کشور را ارزیابی و ضرورت‌ها و اولویت‌ها را در سطح کشور بررسی کند و با سبک و سنگین کردن ضرورت‌ها و اولویت‌بندی اقدامات لازم را داشته باشد.

وی افزود: در این راستا مقام ولایت نیز توصیه‌هایی خواهند داشت که رئیس جمهور جدید نیز بر اساس آن اولویت عمل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: معیشت مردم از اولویت‌هایی است که دولت جدید باید آن را در رأس امور خود قرار دهد تا مردم نگران وضعیت معیشتی خود نباشند.

وی ادامه داد: پول ایران‌ در حال حاضر در عرصه بین‌الملل هیچ آبرویی ندارد، بنابراین دولت جدید باید حل این نابسامانی پول را در دستور کار خود قرار دهد.

محمدی با بیان اینکه اعتقاد من بر این است که گرانی نیست بلکه ارزش پول پایین آمده، تصریح کرد: زمانی پول ما بالاترین ارزش را داشت، اما در حال حاضر بی‌ارزش‌ترین پول دنیا است و این امر با حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌سازد.

به گفته وی رئیس جمهور و دولت خدمتگزار در وهله نخست باید وضعیت پول را سامان دهند، چرا که اگر ارزش پول درست شود در نتیجه گرانی هم وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: توجه به امور جوانان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که امروز بعضی‌ها شعار حمایت از جوانان را سر می‌دهند اما عملاً جوانان حمایت نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه در درجه نخست تحصیل جوانان باید تضمین شود، اضافه کرد: تحصیلات دانشگاهی باید برای تمام اقشار یکنواخت شود تا همگان از آن بهره‌مند شوند و اینگونه نباشد که به علت شهریه بالا فردی از تحصیل باز بماند.

محمدی در پایان سخنانش با اشاره به دیگر مسائل مربوط به جوانان از قبیل بحث اشتغال، ازدواج و تأمین سرپناه و مسکن گفت: تمام این موارد حق نسل جوان است که باید از آن بهره‌مند باشند.

انتهای پیام/89006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول