اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان:

ساماندهی اقتصاد از مهم‌ترین اولویت‌های دولت آینده است

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان کار و اشتغال جوانان و ساماندهی اقتصاد را از اولویت‌های دولت آینده در امور داخلی اعلام کرد و گفت: باید برای ساماندهی این امور تلاش شود.

ساماندهی اقتصاد از مهم‌ترین اولویت‌های دولت آینده است

مهدی بیگ‌محمدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان سهم‌خواهی از دولت مستقر توسط گروه‌های سیاسی را طبیعی دانست و اظهار داشت: گروه‌های سیاسی داخل شدن در کارها دولت را حق خود می‌دانند.

وی داشتن افراد لایق در گروه‌های سیاسی برای انجام مسئولیت‌ها را در دولت از نکاتی دانست که باید بررسی شود و افزود: هر دولتی روش‌های خود را برای اداره امور دارد که گروه‌های سیاسی باید مورد توجه قرار دهند.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان تصریح کرد: افرادی که در قواعد با دولت تفاوت دارند، نمی‌توانند در اداره کشور با دولت منتخب سهیم باشند.

وی با بیان اینکه اگر دولت فراجناحی بر کشور حاکم شده باشد، امکان استفاده از نیروهای توانمند گروه‌های مختلف در اداره کشور وجود دارد، اضافه کرد: امکان استفاده از نیروهایی که کاربلد هستند و قدرت اداره کشور را دارند در دولت فراجناحی وجود دارد.

بیگ‌محمدی در پاسخ به سئوالی در مورد اولویت‌های دولت منتخب گفت: ساماندهی اوضاع اقتصادی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت آینده بر اساس برنامه‌های اعلامی آنها محسوب می‌شود.

وی کار و اشتغال جوانان را از دیگر اولویت‌های دولت آینده در امور داخلی اعلام کرد که باید برای ساماندهی آنها تلاش شود.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان حل موضوع هسته‌ای و بهبود روابط خارجی را از دیگر مواضع اعلامی رئیس‌جمهور منتخب در بعد خارجی عنوان و اضافه کرد: این مواضع توسط خود رئیس‌جمهور منتخب اعلام شده است.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول