اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زهره طبیب‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

دولت آینده به مدیرانی متخصص نیاز دارد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در دولت آینده مدیرانی پاک و متخصص حضور داشته باشند تا بتوانند اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی را محقق کنند.

دولت آینده به مدیرانی متخصص نیاز دارد

زهره طبیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: مردم ما روز 24 خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای به وظیفه خود در قبال اسلام و انقلاب و کشور عمل کرده و حماسه سیاسی بزرگی را خلق کردند.

وی افزود: مردم ما بارها ثابت کرده‌اند که برای تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نبوده و با بصیرت بالایی که دارند، در همه صحنه‌ها حضوری حماسی خواهند داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اکنون رئیس‌جمهور منتخب و همکارانش وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند، گفت: مسیر راه جمهوری اسلامی مشخص است و ما اسناد کلان و بالادستی روشن و شفافی مانند سند چشم‌انداز بیست ساله و همچنین برنامه‌های توسعه‌ای پنج ساله را در اختیار داریم.

طبیب‌زاده افزود: مردم انتظار دارند که افرادی متخصص و پاک به عنوان همکاران رئیس جمهوری منتخب در دولت آینده حضور داشته و با تمام توان برای اجرای برنامه‌های پیش رو و رسیدن به اهداف مشخص شده، تلاش کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن مراسم تحلیف رئیس جمهوری جدید و سپس آغاز به کار دولت آینده گفت: یکی از مهمترین وظایفی که بر عهده رئیس جمهوری منتخب قرار دارد، انتخاب همکاران و اعضای کابینه است و در حال حاضر مردم منتظر هستند تا تصمیمات رئیس جمهوری منتخب در این حوزه را ببینند.

نماینده اسلامشهر در خانه ملت ادامه داد: انتخاب اعضای کابینه و مدیران ارشد حق رئیس جمهوری و همکارانش در هیئت دولت است و نه از سوی موافقان و همراهان و نه از سوی رقبای انتخاباتی و سیاسی نباید هیچ فشاری برای تحمیل نفرات به رئیس جمهوری منتخب صورت گیرد.

طبیب‌زاده افزود: امیدوارم افرادی برای حضور در کابینه و یا در اختیار گرفتن مدیریت‌های کلان انتخاب شوند که متخصص بوده و سابقه روشنی در انجام وظایف داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: در کنار تخصص، باید افراد سالم و پاکی به عنوان همکاران رئیس جمهوری آینده انتخاب شوند تا بتوانند با تعهد و تخصص برنامه‌های و اهداف دولت آینده را به پیش برده و نهایی کنند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول