اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان:

دولت آینده از تأثیرگذاری شوراها در اداره کشور غافل نباشد/صدای شوراها به گوش دولت نمی‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: گویی صدای شورای شهر تاکنون به گوش دولت نرسیده است، اما دولت آینده نباید از تأثیرگذاری شوراها در اداره کشور غافل باشد.

دولت آینده از تأثیرگذاری شوراها در اداره کشور غافل نباشد/صدای شوراها به گوش دولت نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین فربد ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی استان اظهار کرد: دولت و مجلس هنوز تأثیر شوراها را در اداره شهرها قبول ندارند بنابراین این انتظار که دولت بپذیرد استاندار با تأیید شورای شهر انتخاب شود بعید به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح برخی قوانین شوراها ضروری و الزامی است، افزود: نباید تنها به قانون کشور خودمان بسنده کنیم بلکه باید قانون‌های مشابه بخش‌های مختلف اداره شهر و استان در کشورهای مترقی را مطالعه و از آنها ایده بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه از دیدگاه من تأیید فرماندار توسط شورای شهر مهم‌تر از استاندار است، تصریح کرد: البته با این پیشنهاد که استاندار نیز مورد تأیید شورای استان باشد مخالف نیستم، اما باید ببینیم که از نظر مسئولان دولتی از چه پیشنهادی بهتر  استقبال می‌شود.

وی با اشاره به یکی از مباحث مهم که مورد توجه دولت قرار نمی‌گیرد، ادامه داد: انتقادهای ما تنها به افرادی دل‌سوخته همچون خودمان منتقل می‌شود و به گوش دولت‌مردان نمی‌رسد، چرا که دولت در عمل نشان داده است که شوراها را چندان جدی نمی‌گیرد که این هر چه سریع‌تر باید برای این موضوع مهم چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/63008/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول