اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

اجرای طرح شفا برای 800 بیمار زیرپوشش امداد خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: در سال جاری طرح شفا برای کمک به 800 بیمار صعب‌العلاج زیرپوشش امداد استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح شفا برای 800 بیمار زیرپوشش امداد خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد رضوی ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی با اشاره به طرح مفتاح‌الجنه کمیته امداد اظهار کرد: بر اساس این طرح کمیته امداد امام خمینی با همراهی مسئولان در طول سال اقدام به بازدید از منازل مددجویان کرده و از آنها دلجویی می‌کنند.

وی بیان اینکه محبت به محرومان جامعه تاثیرات بسیار زیادی در کاهش رنج‌ها و شناخت نیازهای مادی و معنوی آنها دارد، ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان مشکلات محرومان را بهتر برطرف کرد.

                           

810 بیمار صعب‌العلاج زیرپوشش امداد خراسان جنوبی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از اجرای طرح مفتاح‌الجنه در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در این طرح از حدود یک‌هزار خانوار بازدید می‌‌شود.

رضوی طرح شفای کمیته امداد را طرحی برای کمک به بیماران نیازمند عنوان کرد و افزود: تعداد 810 نفر از بیماران استان که از بیماری‌های صعب‌العلاج رنج می‌برند، زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

وی یادآور شد: در سال جاری طرح شفا برای 800 نفر از بیماران صعب‌العلاج زیرپوشش امداد استان اجرا می‌شود.

300 دختر امداد در نوبت جهیزیه هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از تامین سبد غذایی برای 15 هزار خانوار زیرپوشش امداد در سال جاری خبر داد و متذکر شد: کالاهای مورد نیاز مددجویان در این سبد غذایی توزیع می‌‌شود.

رضوی با بیان اینکه در سال جاری 300 دختر زیرپوشش امداد در نوبت جهیزیه هستند، اذعان داشت: با فراهم شدن جهیزیه این نوعروسان به خانه بخت می‌روند.

وی با اشاره به طرح‌های کمیته امداد اضافه کرد: در طرح احسان دانش‌آموز، امکانات تحصیل برای دانش‌آموزان نیازمند فراهم می‌شود.

اجرای طرح رحمت برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح احسان دانشجو نیز در کمیته امداد اجرا می‌شود، گفت: در این طرح امکانات تحصیلی برای دانشجویان نیازمند فراهم می‌شود.

رضوی ادامه داد: برخی از دانشجویان زیرپوشش امداد خراسان جنوبی جزء نخبگان کشوری هستند.

این مسئول از اجرای طرح احسان زائر در کمیته امداد خبر داد و یادآور شد: با استفاده از این طرح زائران می‌توانند بخشی از هزینه‌های برگشت از سفر زیارتی خود را به محرومان اختصاص دهند.

وی در پایان با بیان اینکه در طرح رضوان مشکلات مسکن برای محرومان مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: طرح رحمت برای آزادی زندانیان نیازمند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول