اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد

شرکت 350 دانشجو در طرح نشاط اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در ارتباط با طرح نشاط اجتماعی گفت: 350 دانشجوی دختر و پسر دانشگاه‌های خراسان جنوبی در این طرح شرکت کردند.

شرکت 350 دانشجو در طرح نشاط اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، محمدحسن اکبری‌مطلق در ارتباط با طرح نشاط اجتماعی، اظهار داشت: این طرح از جمله برنامه‌های معاونت امور اجتماعی بهزیستی است که تمام افراد جامعه را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این طرح دوره‌های آموزشی در ارتباط با شاد بودن، شاد زیستن و افزایش نشاط عمومی افراد جامعه با حضور اساتید متخصص برگزار می‌شود.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی مدت زمان دوره‌های آموزشی طرح نشاط اجتماعی را 8 جلسه 90 دقیقه‌ای ذکر کرد و افزود: در این طرح یک سری پیش آزمون‌ها و پس‌آزمون‌هایی از افراد شرکت کننده گرفته می‌شود و سطح نشاط افراد سنجیده می‌شود.

اکبری‌مطلق از برگزاری طرح نشاط معنوی برای کارکنان و پرسنل سازمان‌ها و نهادهای مختلف خبر داد و افزود: با همکاری دستگاه‌های مربوطه در آینده این طرح با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای کارکنان و پرسنل سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح در استان اضافه کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء شادی و نشاط بین جوانان و آموزش دوره‌های نشاط و شادکامی در بین جوانان استان از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی از دی‌ماه سال گذشته آغاز و تا خردادماه سال جاری ادامه داشت، تصریح کرد: بیش از 350 دانشجوی دختر و پسر دانشگاه‌های استان در طرح نشاط معنوی شرکت کردند.

این مسئول اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را 30 میلیون تومان از محل اعتبارات ریاست جمهوری ذکر کرد و اذعان داشت: در پایان دوره‌های آموزشی به شرکت کنندگان گواهینامه و کتاب اهدا می‌شود.

انتهای پیام/69017/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول