اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان غربی خبر داد

حضور بیماران کلیوی در ضیافت افطاری ارومیه

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان غربی گفت: بیماران کلیوی در ضیافت افطاری که در ارومیه ترتیب می‌یابد، در کنار خیران و حامیان خود حضور پیدا می‌کنند.

حضور بیماران کلیوی در ضیافت افطاری ارومیه

حسن اشتری امروز در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه برای اعضای انجمن حمایت از بیماران کلیوی و خیران حامی این انجمن ضیافت افطاری ترتیب یافته است، اظهار داشت: این ضیافت معنوی در 11 مرداد ماه سال جاری در مهمانسرای کوی افسران لشکر 64 پیاده ارومیه برپا می‌‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار نفر در این ضیافت حضور پیدا کنند، افزود: این انجمن 500 نفر عضو دارد، ولی با توجه به اینکه از همراهان و خانواده‌های بیماران نیز دعوت به عمل آمده است، به طور قطع جمع زیادی در این مهمانی معنوی و خدایی شرکت می‌کنند.

اشتری با اشاره به اینکه 400 نفر از خیران و حامیان انجمن نیز دعوت شده‌اند، اضافه کرد: به طور قطع انسان‌های نیکوکار و نوع‌دوست که همواره یار و یاور این انجمن، اعضاء و بیماران هستند، توام با تواضع و فروتنی در این محفل شرکت کرده، و از نزدیک با بیماران و مددجویان این مجموعه ارتباط برقرار می‌کنند.

وی به پرداخت کمک هزینه رفت و آمد به بیماران اشاره کرد و گفت: هدف از برپایی این مراسم افطاری جز این نیست، که در راستای بهبود قوای روحی، ایجاد نشاط و شادابی در بین بیماران و خانواده آنها گام برداریم، بنابراین مبلغی هر چند ناچیز به میزان 100 هزار ریال برای هر نفر، در مجموع 20 میلیون ریال برای همه بیماران پرداخت می‌شود، تا برای حضور در این مراسم متحمل هزینه و زحمت نشوند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از 100 میلیون ریال برای برپایی این آئین افطاری و برنامه‌های جنبی آن هزینه می‌شود، اظهار داشت: این مبلغ در مقابل نیکخواهی و نوع‌دوستی خیران رقمی محسوب نمی‌شود، زیرا باور داریم که در این قبیل آئین‌ها دل‌های اقشار مختلف جامعه بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده، و در اثر انس بستن با یکدیگر در راستای رفع مشکلات گام‌های بلندی برمی‌دارند.

اشتری با اظهار به اینکه آئین فوق به صورت سالانه و به همت حامیان این انجمن برگزار می‌شود، اظهار داشت: در حاشیه این ضیافت، انسان‌های مومن و خدادوست به انحای مختلف کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مددکاران انجمن تحویل می‌دهند، تا در زمینه دارو، درمان، معیشت، امور اداری انجمن و ... هزینه شود.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول