اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج:

16 یتیم بیمار مددجوی فاروجی نیازمند حمایت خیران هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج با دعوت از خیران برای حمایت بیشتر از یتیمان گفت: 16 نفر از ایتام مددجوی این نهاد از بیماری سخت رنج می‌برند که برای کمک به بهبود وضعیت آن‌ها نیازمند مشارکت افراد نیکوکار هستیم.

16 یتیم بیمار مددجوی فاروجی نیازمند حمایت خیران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، هاشم بهشتی اظهار کرد: در حال حاضر 2 هزار و 792 نیکوکار از یتیمان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان حمایت می‌کنند.

وی اظهار کرد: این افراد حمایت از 430 یتیم را بر عهده دارند که 2 هزار و 472 نفر آنان به صورت فعال در این زمینه مشارکت دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج با بیان اینکه از مجموع یتیمان زیر پوشش 254 نفر دختر و 176 نفر پسر هستند، گفت: پنج نفر از یتیمان شهرستان فاقد والدین و 16 نفر نوعروس هستند.

بهشتی به انجام فعالیت‌های فرهنگی برای یتیمان اشاره کرد و افزود:‌ اکنون چهار نفر از ایتام مددجوی این نهاد از قاریان بنام قرآن در شهرستان فاروج هستند.

وی ماه رمضان را فرصت مناسبی برای دلجویی از خانواده‌های نیازمند برشمرد و تصریح کرد: سرکشی از این خانواده‌ها از برنامه‌های طرح اکرام ایتام شهرستان در ماه رمضان است.

انتهای پیام/63002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول