اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

ورزش باستانی پس از افطار در زورخانه‌های خراسان‌رضوی اجرا می‌شود

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌رضوی گفت: طبق روال هر سال در ماه مبارک رمضان برنامه‌های ورزش باستانی بعد از افطار از ساعت 21:30 در تمام زورخانه‌های سطح استان انجام خواهد شد.

ورزش باستانی پس از افطار در زورخانه‌های خراسان‌رضوی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، داوود علیزاده اظهار داشت: در بازدیدهای دوره‌ای از شهرستان‌ها در ماه مبارک رمضان مشکلات زورخانه‌های استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: با فرصت خوبی که در این ایام پر برکت ایجاد می‌شود قصد داریم به صورت دوره‌‌ای از هیئت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان‌ها و زورخانه‌های استان در ماه مبارک رمضان بازدید داشته باشیم.

علیزاده با اشاره به بازدید از هیئت زورخانه‌ای و پهلوانی شهرستان تربت‌حیدریه و بررسی مشکلات این هیئت اظهار داشت: در این بازدید کمک‌هایی از سوی گروه ساختمانی کفایتی حامی مالی هیئت استان به این هیئت انجام شد.

وی با بیان اینکه سرکشی از هیئت‌های نیشابور و قوچان در دستور کار قرار دارد، افزود: هزار عدد پیراهن اهدائی از سوی حامی مالی هیئت نیز در ایام ماه مبارک رمضان در زورخانه‌های استان توزیع می‌شود.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌رضوی همچنین از برگزاری رقابت‌های قهرمانی هنرهای فردی و تیمی خردسالان و نونهالان مشهد خبر داد و افزود: این مسابقات توسط هیئت مشهد در روز چهار مرداد ماه در زورخانه شهید احمدی مجموعه ورزشی قدس این شهر برگزار می‌شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: رقابت‌های هنرهای فردی و تیمی و همچنین کشتی پهلوانی قهرمانی خردسالان و نونهالان خراسان‌رضوی نیز روز 11 مرداد ماه با حضور تیم‌هایی از سراسر استان در زورخانه مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70003/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول