اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امورخیریه فردوس خبر داد

اجرای 85 موقوفه با نیت اطعام و افطار در ماه رمضان

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه فردوس از اجرای 85 موقوفه با نیت اطعام و افطار در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای 85 موقوفه با نیت اطعام و افطار در ماه رمضان

حجت‌الاسلام والمسلمین دادخداخدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: ماه رمضان، ماه بندگی خدا و رهایی از گناهان و نیز انس گرفتن هر چه بیشتر انسان با معبود خویش است.

وی از اجرای برنامه‌های متنوعی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تشکیل ستاد شهرستانی ضیافت الهی، برگزاری محفل انس با قرآن در بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) با حضور جامعه قاریان و حافظان شهرستان و نیز اقامه سه وعده نماز جماعت به همراه تفسیر قرآن کریم از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه فردوس، برگزاری برنامه محوری نیمه ماه مبارک رمضان ویژه میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری محفل انس با قرآن ویژه روحانیان شهرستان، برگزاری جلسه بصیرت و تجلیل از مربیان بصیرت با همکاری سپاه و با حضور بیش از 400 نفر شرکت کننده، را از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

خدایی همچنین از اجرای 85 موقوفه با نیت اطعام و افطار در فردوس خبر داد و افزود: این برنامه از محل موقوفات منطبق در مکان‌های مختلف سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ترتیل‌خوانی یک جزء قرآن در هر روز از ماه مبارک، تصریح کرد: این طرح به مدت 30 روز در بارگاه مطهر امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) فردوس برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه فردوس یادآور شد: در ایام مبارک ماه رمضان جلسات محوری شب‌های قدر نیز به مدت سه شب در مساجد و اماکن متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.

خرید 100 تخته فرش برای امامزادگان فردوس

خدایی از خرید 100 تخته فرش 6 متری متحدالشکل برای بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) فردوس خبر داد.

وی قیمت تمام شده برای خرید این میزان فرش را 15 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ از محل نذورات مردمی تامین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه فردوس افزود: بارگاه مطهر امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) فردوس با قرار گرفتن در مسیر عبور زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار و در طول سال نیز میزبان تعداد زیادی زائر است.

خدایی با اشاره به تجهیز بارگاه امامزادگان فردوس به امکانات لازم برای اسکان و پذیرایی از زائران، اذعان داشت: در مناسبت‌های مختلف در طول سال برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در این بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69007/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول