اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی دیلم خبر داد

کمک یک میلیارد ریالی نیکوکاران دیلمی در ماه رمضان سال گذشته

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیلم از کمک یک میلیارد و 58 میلیون ریالی نیکوکاران دیلمی در ماه رمضان سال گذشته خبر داد.

کمک یک میلیارد ریالی نیکوکاران دیلمی در ماه رمضان سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید وحید حسینی حقیقی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان ویژ‌‌گی‌های ماه رمضان تأکید کرد: اطعام نیازمندان و کمک به افراد بی‌بضاعت مهم‌ترین ویژگی این ماه پرفضیلت است که مردم متدین در این خصوص اهتمام ویژه‌ای دارند.

وی افزود: در سال گذشته نیکوکاران شهرستان دیلم یک میلیارد و 58 میلیون ریال به مددجویان این شهرستان کمک کردند که از این مقدار 44 میلیون ریال آن نقدی و بیش از یک میلیارد ریال دیگر جنسی بوده است.

حسینی‌حقیقی خاطرنشان کرد: امسال نیز طرح‌های مختلفی مانند طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا برای حمایت از ایتام، بیماران و خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد دیلم، یکی از طرح‌های خوب امداد که در طول سال صورت می‌گیرد را طرح مفتاح‌الجنه عنوان کرد و بیان داشت: این طرح برای آشنایی مسئولان و خیرین با مشکلات مددجویان از نزدیک است و در این بازدید‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات توسط عزیزان بازدیدکننده برطرف می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول