اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین عنوان کرد

سپاه و بسیج؛ نگهبانان ارزش‌های جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از سپاه و بسیج به عنوان نگهبانان ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.

سپاه و بسیج؛ نگهبانان ارزش‌های جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، سردار سالار آبنوش صبح امروز در دومین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان البرز اظهار داشت: دین اسلام به قدری کامل، پویا و به روز بوده که هیچ نقصی در آن دیده نمی‌شود و این دین دارای دستورات کاملی است.

وی افزود: به طور نمونه در امر جهاد، در هیچ یک از دستورات دین اسلام قید نشده است که دفاع از سرزمین‌های اسلامی فقط وظیفه نیروهای مسلح است؛ بلکه تک تک مردم نیز باید در کنار این نیروها به مقابله و دفاع بپردازند؛ چراکه جهاد فریضه‌ای واجب بر همه مردم است.

سپاه و بسیج نگهبان ارزش‌های نظام

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: سپاه و بسیج به عنوان نگهبان ارزش‌ها باید تلاش خود را دوچندان کنند تا دین اسلام به شکل حقیقی خود مطرح و شناخته شود.

آبنوش با بیان اینکه عده‌ای تلاش دارند دین را امری کاملاً فردی جلوه دهند، ابراز کرد: فروع دین مفهوم فردی ندارد و همگی با داشتن مفهومی اجتماعی، نوع مدیریت و حکومت را تعیین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توان جامعه را با عده‌ای خاص مدیریت کرد؛ بلکه باید عموم مردم در مدیریت جامعه خویش سهیم باشند که با توجه به فروع دین، روش ترویج اسلام مردمی بودن فعالیت‌هاست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: باید طوری مدیریت کرد که شیرینی و لذت پیروی از احکام اسلامی به کام آحاد مردم برسد.

به‌کارگیری مدیران متعهد و مؤمن؛ عامل پیشرفت و موفقیت

آبنوش تأکید کرد: هرگاه دشمنان اسلام در عرصه‌ای موفق و پیروز شدند، باید علت را در عملکرد ضعیف مسئولان جست.

وی با بیان اینکه کادر هر مجموعه‌ای، مدیر و مسئول خود را الگو قرار می‌دهند، افزود: هر جا که مدیران و مسئولان متعهد و مؤمن روی کار بیایند و به درستی رفتار کنند، به تبع آن، زیر مجموعه آن سازمان در راه درست گام بر می‌دارد و از مشکلات اجتماعی و اخلاقی به دور می‌ماند.

این مسئول وظیفه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را زنده نگه‌داشتن معروف‌ها معرفی و تصریح کرد: اجرای این فریضه باید از سوی مردم صورت گیرد و توقع مردم از تشکیل ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر از بین برود.

دبیر اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین اظهار داشت: ستاد احیا قصد دارد تمام معروفات را در جامعه احیا کند تا معضلات اجتماع از بین برود.

آبنوش با اشاره به استقبال پرشور مردم از انتخابات خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نظام خود حمایت کنند و در ایام انتخابات مردمی دیده می‌شدند که یکدیگر را تشویق به حضور در پای صندوق‌های رأی می‌کردند.

وی با اشاره به تحقق حماسه سیاسی تصریح کرد: شکل‌گیری این حماسه شیوه مدیریتی را نشان می‌دهد و حضور و استقبال مردم از انتخابات یک معروف محسوب می‌شود که امسال به درستی این فریضه معروف احیا شد.

انتخاب اصلح از منویات مقام معظم رهبری در انتخابات 92

این مسئول یکی از منویات مقام معظم رهبری در انتخابات را حفظ و برقراری آرامش عنوان و تصریح کرد: حفظ آرامش در انتخابات به عنوان یک معروف به درستی در جامعه احیا شد و مردم با آگاهی از این امر، یکدیگر را به آرامش دعوت کردند که نتیجه مثبت آن پس از انتخابات مشهود بود.

آبنوش عنوان کرد: خواسته رهبری علاوه بر آرامش، امنیت در عرصه انتخابات نیز بود که عمومی شدن بحث امنیت و حساس شدن مردم نسبت به حفظ آن، سبب شد انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

وی احیای معروف را امری مؤثر در جامعه دانست و اذعان کرد: احیای یک معروف علاوه بر کاهش هزینه‌های اجرایی، بیشترین دستاورد و نتیجه را دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات دیگر انتظار و خواسته مقام معظم رهبری بود که با وجود تبلیغ‌ها، تطمیع‌ها، تهدیدها و تحریم‌های آمریکا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی، مردم ایران با هوشیاری و آگاهی از ثمره حضور در انتخابات، آن را تحقق بخشیدند و با حضور باشکوه خود، عامل بازدارنده‌ای برای دشمنان ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه تمام انتظارات مقام معظم رهبری از انتخابات برآورده شده است، افزود: از خداوند متعال خواستاریم به دولت آینده توفیق خدمتگزاری و پیشرفت ایران اسلامی را عطا فرماید.

آبنوش با بیان اینکه دستاوردهای بعدی این انتخابات باشکوه در آینده دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: راه تحقق حماسه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد ریاضتی در این میان جایگاهی ندارد.

این جلسه با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا‌ (ع) شهرستان البرز، فرماندار البرز، امام جمعه شهر الوند و دیگر مسئولان ادارات و سازمان‌های این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

انتهای پیام/2667/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول