اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه پردیس:

چراغ کتابخانه‏های پردیس به همت سپاه روشن می‏شود

جانشین سپاه شهرستان پردیس گفت: به دنبال پیشبرد اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در تلاش برای راه‏اندازی کتابخانه‏ها در این شهرستان هستیم.

چراغ کتابخانه‏های پردیس به همت سپاه روشن می‏شود

حمیدرضا توسلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق تهران، از احیای کتابخانه‏های شهرستان پردیس خبر داد و با اشاره به در انزوا بودن کتابخانه‏های شهرستان، گفت: قصد داریم کتابخانه‏های بدون استفاده یا افتتاح نشده را احیا کنیم.

وی سخنان امام جمعه شهرهای بومهن، پردیس و رودهن در خصوص مقابله با جنگ نرم در افتتاحیه کتابخانه حضرت علی‎بن‎موسی‌الرضا (ع) پردیس را یادآور شد و ادامه داد: بدون داشتن علم و آگاهی نمی‏توان به مبارزه با دشمنان اسلام پرداخت.

جانشین سپاه شهرستان پردیس با تأکید بر اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس ظرفیتی را در فرهنگ‏سرا ایجاد کرده است، اذعان داشت: مدتی است که از این کتابخانه استفاده نمی‏شود و ما قصد داریم در راستای افزایش فرهنگ کتاب‏خوانی در بین شهروندان از آن استفاده کنیم.

توسلی به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم کتاب‏خوانی اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با راه‏اندازی این کتابخانه و افتتاح کتابخانه شهر پردیس، بتوانیم گام مؤثری در فرهنگ کتاب‏خوانی برداریم.

جانشین سپاه شهرستان پردیس ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال در این امر یار و یاور همه خدمت‏گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/2568/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول