اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات نیروهای مسلح

تیم پنج‌گانه نظامی سپاه ثارالله کرمان قهرمان شد

مدیر تیم پنج‌گانه نظامی سپاه گفت: تیم پنج‌گانه نظامی سپاه ثارالله کرمان به نمایندگی از سپاه موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های پنج‌گانه نظامی نیروهای مسلح شد.

تیم پنج‌گانه نظامی سپاه ثارالله کرمان قهرمان شد

علی مختارآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به کسب عنوان قهرمانی تیم پنچ‌گانه نظامی سپاه در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به ورزش درون سازمانی خود دارد.

وی بیان داشت: از این رو با تاکید بر برگزاری مسابقات ورزشی به دو بخش آماتور و حرفه‌ای تلاش داشته تا علاوه بر ایجاد فضای نشاط و سلامتی در محیط نظامی کارکنان خود به بعد قهرمانی و ورزش حرفه‌ای نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نایب رئیس کرمانی هیئت پنج‌گانه نظامی کشور افزود: از سال 79 سپاه پاسداران برنامه‌های خود را در راستای توسعه و گسترش ورزش در محیط درون سازمانی خود افزایش داد و نتیجه آن کسب عناوین متعدد قهرمانی در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح شد.

مختارآبادی خاطر نشان کرد: از سال 82 تاکنون و کسب قهرمانی‌های مختلف در یک دهه برگزاری مسابقات نیروهای مسلح حکایت از توجه و نوع نگاه مسئولان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ورزش قهرمانی است.

نایب رئیس کرمانی هیئت پنج‌گانه نظامی کشور بیان داشت: جدا از مسابقات قهرمانی کشور نیروهای مسلح که با نایب قهرمانی تیم سپاه همراه شد، از سال 82 تاکنون این تیم پنج‌گانه نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که همواره عنوان قهرمانی این مسابقات را در بین نیروهای مسلح کشور به خود اختصاص داده است.

مختارآبادی به رقابت تنگاتنگ سپاه با ارتش در مسابقات قهرمانی کشور سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: سطح مسابقات در رقابت‌های دو سال اخیر افزایش چشمگیری داشته و وجود رقابت تنگاتنگ بین نیروهای سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی تنور برگزاری مسابقات را داغ کرده است.

مدیر تیم پنج‌گانه نظامی سپاه پاسداران بیان داشت: تیم سپاه ثارالله کرمان به نمایندگی از سپاه پاسداران در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح در پنج ماده تیراندازی با اسلحه جنگی 200 متر، شنای با مانع، عبور از میدان مانع 500 متر همراه با موانع سخت، پرتاب نارنجک و دوی صحرانوردی 8 هزار کیلومتر شرکت داشت که در پایان موفق به کسب عنوان قهرمانی از این مسابقات شد.

مختارآبادی با بیان اینکه تیم کرمان به سرپرستی ناصر محمدی‌نژاد و سرمربیگری مرتضی سلیمانی در مسابقات حضور داشت، عنوان کرد: محمود قاضی‌زاده، یاسین سالاری، امیر خالقی، محمد حسنی و مهدی سام‌نژاد نیز اعضای تیم پنج‌گانه نظامی سپاه بودند.

وی با بیان اینکه در مسابقات انفرادی برای نخستین‌بار نفرات اول و دوم از ورزشکاران تیم سپاه ثارالله کرمان بودند، گفت: محمود قاضی‌زاده در سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین ماده مسابقات، عبور از میدان مانع 500 متر خوش درخشید و موفق شد با ثبت رکوردی قابل قبول به عنوان نخست و قهرمانی مسابقات دست یابد.

مختارآبادی خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح در سال جاری با حضور دو تیم از سپاه پاسداران، سه تیم از ارتش جمهوری اسلامی و چهار تیم از نیروی انتظامی در تهران برگزار شد که تیم سپاه ثارالله کرمان به نمایندگی از سپاه پاسداران موفق به کسب عنوان نخست این مسابقات شد.

وی تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات پس از حضور در یک مرحله اردوی آماده‌سازی و برگزاری مسابقات انتخابی به رقابت‌های قهرمانی ارتش‌های جهان که آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور برزیل برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/80011/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول