اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رتبه‌های برتر کتاب سال سپاه در دستان همدانی‌ها

در نهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه دو اثر از هنرمندان حوزه هنری استان همدان برگزیده شد.

رتبه‌های برتر کتاب سال سپاه در دستان همدانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، مراسم اختتامیه نهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه، صبح روز شنبه 15 تیرماه برگزار شد و در میان 30 برگزیده آن در هشت بخش مجزا، اسامی یک شاعر و یک نویسنده همدانی نیز به چشم می‌خورد.

رمان «میوه‌های رسیده» اثر سید مهرداد موسویان، مدرس کارگاه‌های داستان‌نویسی حوزه هنری استان همدان، رتبه سوم بخش داستان در گروه ادبیات و دفاع مقدس را از آن خود کرد و علی سلیمانی، از اعضای کانون شعر حوزه هنری استان همدان نیز با کتاب «کوچه‌های پرواز» حائز رتبه دوم در بخش شعر از همین گروه شد.

گفتنی است، نهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه و پاسداران اهل قلم با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما، سردار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه و دبیر نهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه، سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه، جمعی از فرماندهان و پاسداران اهل قلم در سالن همایش‌های ولایت ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران برگزار شد.

انتهای پیام/89003/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول