اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

چهره نظامی سپاه تنها در مواجهه با دشمن است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: سپاه خادم مردم است و به هیچ وجه یک چهره نظامی مگر در مواجهه با دشمن ندارد.

چهره نظامی سپاه تنها در مواجهه با دشمن است

غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در حاشیه آیین اعزام کاروان اقلام ضروری ماه مبارک رمضان برای محرومان جامعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شأن سپاه در تعامل با مردم عزیز میهن شأن خدمتگزاری است.

وی افزود: امسال پنجمین سالی است که سپاه در آستانه ماه مبارک رمضان طرح توزیع اقلام معیشتی بین فقرا را اجرا می‌کند.

غیب‌پرور ادامه داد: در این طرح مخاطبان ما تنها پاسداران و بسیجیان نیستند و ما فقرا و محرومان را از تمام اقشار مد نظر داریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: نیمه شعبان سال گذشته هیئت عاشورائیان فارس «متوسلین به حضرت زهرا (س)» در حمایت از بیماران صعب‌العلاج به ویژه سرطانی تشکیل شد.

به گفته وی، زمانی که فردی از اعضای یک خانواده دچار بیماری صعب‌العلاج مانند سرطان شود، کل درآمد خانواده به سمت امور درمانی می‌رود.

فرمانده سپاه استان فارس اضافه کرد: ما ادعا نمی‌کنیم که تمام مشکلات چنین خانواده‌هایی را حل می‌کنیم بلکه قصد داریم بیان کنیم در حد توان خود به فکر آنان هستیم.

غیب‌پرور اذعان داشت: برای چنین خانواده‌هایی سبد معیشتی تامین می‌کنیم و همچنین در بحث دارو و درمان نیز اقداماتی انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در کنار این اقدامات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه فجر از گذشته وجود داشته و بحث احداث خانه بهداشت، جاده‌های روستایی، انتقال آب شرب و حتی ساخت غسال‌خانه توسط آن پیگیری شده است.

وی اضافه کرد: امروز افزون بر 4 هزار بسته برای فقرا تهیه شد و کاروانی با 16 کامیونت برای توزیع این اقلام به نقاط مختلف استان فارس سفر می‌کند.

به گفته فرمانده سپاه استان فارس، یک نقطه نیز در استان هرمزگان در جزیره «هنگام» و بخشی از جزیره قشم مورد پوشش این کاروان قرار گرفته و بسته دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول