اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نور معارفه شد

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینیان، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نور معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام مختار نظری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور با اشاره به فضیلت و بایدها و نبایدهای این ماه گفت: رمضان ماه تقویت اراده و بخشش گناهان است.

وی با اشاره به خطبه رسول الله (ص) اظهار داشت: ماه رمضان، ماه خدا است و ماه نزول کتب الهی به ویژه قرآن است که بهترین ماه‌ها معرفی شد و روزها، شب‌ها و ساعات آن بهترین اوقات در نزد خدا است و مسلمانان مهمان خدای خویش هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه روزه‌دار نزد خداوند دارای کرامت است، ابراز داشت: نفس روزه‌دار حکم عبادت و تسبیح دارد و خواب او نیز عبادت محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: ماه رمضان فرصت مغتنم برای پاکی روح و نفس و دوری از گناه است و ماه بخشش است و اگر کسی در این ماه آمرزیده نشود، شقی‌ترین انسان‌ها است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران توصیه کرد از فرصت ماه مبارک رمضان استفاده و بهره کافی را ببریم و صیاد واقعی برای صید این فرصت‌ها باشیم و بیش از پیش در نمازهای جمعه و جماعات شرکت کنیم.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه را به‌دلیل نقش هدایت فکری و دینی بسیار خطیر و سنگین عنوان کرد و افزود: مسئول نمایندگی ابتدا باید به آراستگی دینی خود بپردازد تا بتواند در پی تقویت آراستگی دیگران باشد.

وی ادامه داد: حضور روحانیون در این مسند در نیروهای مسلح تدبیر امام(ره) بود که با کنترل و نظارت سلامت و هدایت نیروها را تضمین می‌کند.

این مسئول تاکید کرد: وظیفه نمایندگی حفظ نیروها است و چنانچه لغزشی مشاهده شد باید با تدبیر هشدار دهد و هدایت کند.

در ابتدای مراسم، ناصر توکلی فرمانده سپاه ناحیه نور ضمن خیر مقدم از تعامل خوب مسئول نمایندگی قبلی تقدیر و برای وی آرزوی توفیق در محل خدمت جدید کرد و اظهار امیدواری کرد این تعامل با مسئول جدید هم تداوم داشته باشد.

در این مراسم، حجت الاسلام رجبعلی گرگانی پس از چهار سال مسئولیت در ناحیه نور تودیع و حجت الاسلام سیداحمد حسینیان به‌عنوان مسئول جدید نمایندگی در ناحیه نور معارفه شد.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول