اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی

حسینی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ساوه معرفی شد

طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ عباس حسینی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ساوه معرفی شد.

حسینی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ساوه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بعدازظهر امروز و طی مراسمی با حضور سردار محسن کریمی، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ عباس حسینی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ساوه معرفی و از خدمات سرهنگ  علی محمدی فرمانده قبلی این سپاه قدردانی شد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در این مراسم با اشاره به انتخاب رئیس جمهور دولت یازدهم گفت: دولت یازدهم همانند دولت‌های قبلی نیازمند همدلی و مشارکت آحاد مردم و مسئولان برای حل مشکلات است و همه باید دولت آینده را در رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی کشور یاری رسانند.

سردار محسن کریمی اظهار داشت: مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد نشان دادند که همچنان به این نظام اسلامی وفادار بوده و به آرمان‌های این انقلاب پایبند هستند که این موجب خشنودی دوستداران و یأس و ناامیدی دشمنان شد.

وی تصریح کرد: امروز کشور در بخش اقتصادی با مشکلات بسیاری مواجه است که باید کمک کنیم این مشکلات برطرف شود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نامگذاری کرده‌اند، بیان داشت: مردم به وظیفه خود در خلق حماسه سیاسی عمل کردند و مسئولان نیز باید بکوشند در خلق حماسه اقتصادی در کنار مردم زمینه تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب را فراهم سازند.

کریمی با تأکید بر اینکه لازمه خلق حماسه اقتصادی تلاش و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در عرصه‌های اقتصادی است، گفت: برای حل مشکلات و فراهم ‌سازی رشد و توسعه کشور لازم است مردم و مسئولان در کنار یکدیگر بوده و برای حل مشکلات تلاش کنند.

امام جمعه ساوه نیز ابراز داشت: سپاه پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و در این زمینه لحظه‌ای درنگ نکرده است.

حجت‌الاسلام سیدحسین تقوی در پایان ابراز داشت: سپاه پاسداران با سه عنصر معنویت، بصیرت و ولایت‌مداری همه تحرکات دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

انتهای پیام/87010/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول