اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه کشور:

سپاه با تمام قدرت آماده کمک و یاری رئیس جمهور منتخب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه کشور گفت: سپاه پاسداران با تمام قدرت آماده کمک و یاری به رئیس جمهور منتخب است.

سپاه با تمام قدرت آماده کمک و یاری رئیس جمهور منتخب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالنبی صداقت پیش از ظهر امروز در آیین معرفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران، از حماسه 24 خرداد به‌عنوان حماسه وفاداری مردم به نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: مردم در این حماسه به دشمنان فهماندند که تبلیغات دروغین آنان هیچ اثری بر روی امت اسلامی ایران ندارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: این حماسه نشان داد که مردم از عمق جان به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعتقاد دارند و دشمنان نتوانستند با دروغ‌پردازی و تحلیل‌های نامشروع خود ملت را منحرف کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان چهار چالش، مشارکت ، سلامت انتخابات، امنیت انتخابات و ناکارآمدی مسئولان را در انتخابات پیش روی مردم قرار دادند افزود: با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و عناصر تاثیرگذار جامعه به‌ویژه رسانه ملی ، مجموعه سپاه پاسداران و بسیج ، همه با هم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی باتلاش گسترده‌ای که برای خلق حماسه سیاسی شکل گرفت امروز شیرینی و حلاوت آن حماسه بزرگ را احساس می‌کنیم.

وی با تبریک به رئیس جمهور منتخب و با بیان این‌که دشمنان به دنبال ایجاد چالش هستند تاکید کرد: سپاه پاسداران با تمام قدرت آماده کمک و یاری به رئیس جمهور منتخب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، با بیان این که در انتخابات 24 خرداد، حماسه سیاسی به معنای واقعی اتفاق افتاد، گفت: به خاطر این حضور و خلق حماسه سیاسی، دشمنان بویژه تحلیل‌گران سیاسی که از فتنه 88 تاکنون برنامه‌ریزی خاصی علیه نظام داشتند مات و مبهوت ماندند.

صداقت در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام محمدی، حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده را به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر معرفی کرد.

در ادامه این مراسم فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اهمیت و نقش نمایندگی ولی فقیه در سپاه در تحولات روحی و معنوی کارکنان و فرماندهان را مهم دانست و گفت: بی‌تردید رمز موفقیت و ماندگاری سپاه در صراط مستقیم برای دفاع از خاکریزهای انقلاب اسلامی در گرو تلاش حوزه نمایندگی ولی فقیه است.

سردار علی رزمجو تاکید کرد: تجهیزات، امکانات نظامی و نیروی انسانی با تقویت بنیه معنوی بر قلب دشمن می‌تازد.

وی یکی از سیاست‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران را پاسداری و صیانت از هدف مکتبی سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: اعتلای معرفت، بصیرت دینی و سیاسی عقیدتی کارکنان و فرماندهان از دیگر سیاست‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: هماهنگی، وحدت و تعامل میان حوزه نمایندگی ولی فقیه، و حفاظت اطلاعات و فرماندهان با رعایت حدود، ضوابط و مقررات از دستاوردهای این حوزه است.

رزمجو از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام امرالله محمدی قدردانی کرد و برای حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه آرزوی موفقیت نمود.

انتهای پیام/66006/ط40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول