اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

بازدید فرمانده و نماینده ولی‌فقیه در سپاه البرز از دفتر خبرگزاری فارس قزوین + تصاویر

فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) البرز امروز از دفتر خبرگزاری فارس در استان قزوین بازدید کردند.

بازدید فرمانده و نماینده ولی‌فقیه در سپاه البرز از دفتر خبرگزاری فارس قزوین + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سرهنگ داوود بهرامی امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در استان قزوین ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این خبرگزاری با اعضای هیئت تحریریه آن دیدار کرد.

بهرامی در این دیدار با بیان اینکه رسالت رسانه در جامعه امروز رسالت سنگین و حساسی است اظهار کرد: خبرگزاری فارس قزوین به خوبی به این رسالت خود عمل کرده و از رسانه‌های متعهد استان قزوین و کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: رسانه به عنوان یکی از ابزارهای فرهنگی نقش مهمی در مبارزه با جنگ نرم دشمن دارد و نباید از این سلاح مهم غافل شد کما اینکه دشمن به خوبی به اهمیت این سلاح برنده و حساس پی برده و از رسانه‌های در اختیار خود با قدرت استفاده می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت البرز با اشاره به تأکید قرآن و دین اسلام بر امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: نقش رسانه در امر به معروف و نهی از منکر نقش بی بدیلی است و عملکرد خبرگزاری فارس نیز نشان داده که این خبرگزاری به خوبی به این وظیفه مهم رسانه پی‌برده است.

وی با تمجید از عملکرد خبرگزاری فارس در استان قزوین تأکید کرد: سرپرست خبرگزاری فارس در استان قزوین به حق عملکرد مطلوب و ویژه‌ای را از خود بر جای گذاشته و رشد و پیشرفت این خبرگزاری در استان قزوین مدیون روحیه بسیجی حاکم بر آن است.

رسانه ابزاری قدرتمند در جنگ نرم محسوب می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز نیز در این دیدار از رسانه به عنوان سلاحی قدرتمند در جنگ نرم یاد کرد.

حجت‌الاسلام علی مصائبی با بیان اینکه نباید از نقش رسانه در جنگ نرم غافل شد، اظهار کرد: رسانه‌ها در جمهوری اسلامی ایران باید به جایگاه اصلی خود در این جنگ مهم پی ببرند.

 

وی افزود: خبرگزاری فارس به عنوان یکی از خبرگزاری‌های ارزشی و متعهد در نظام جمهوری اسلامی به خوبی به این جایگاه مهم و حساس خود پی برده و عملکرد او نیز بیانگر آشنایی او با این جنگ بزرگ است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ادامه داد: مراحل تهیه، تولید و همچنین انعکاس خبر در خبرگزاری فارس با دقت خوبی انجام می‌شود و این دقت بیانگر تعهد هیئت تحریریه و خبرگزاری فارس در پوشش اخبار است.

 

سرپرست خبرگزاری فارس در استان قزوین نیز در این دیدار با بیان اینکه این خبرگزاری بیان واقعیت و تلاش برای انعکاس دغدغه‌های مردم و نظام را در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: این خبرگزاری در ادامه مسیر خود با قدرت بیشتری گام بردارد.

علیرضا ضرغامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خبرگزاری فارس در استان قزوین، فرمانده ناحیه مقاومت البرز و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز را با قسمت‌های مختلف این خبرگزاری و همچنین چگونگی تهیه و ارسال خبر آشنا کرد.

 

ضرغامی با ابراز خرسندی از حضور مسئولان سپاه البرز در دفتر این خبرگزاری تأکید کرد: سپاه و بسیج سرچشمه‌های برکات معنوی انقلاب اسلامی هستند که خبرگزاری فارس در استان قزوین تمام تلاش خود را برای شناساندن بیش از پیش فرهنگ بسیجی و برکات انقلاب اسلامی به اقشار جامعه به کار می‌بندد.

انتهای پیام/77013/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول