اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خبر داد

برگزاری جشن رمضان در یکی از میادین اصلی زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از برگزاری جشن رمضان در میادین اصلی زنجان خبر داد.

برگزاری جشن رمضان در یکی از میادین اصلی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام ولی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که با هدف تبیین برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان انجام شد، به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در خدمت‌رسانی به محرومان اشاره کرد.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در این ماه اشاره کرد و گفت: جشن رمضان یکی از عمده برنامه‌های اجرایی این نهاد در ماه رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان تصریح کرد: هدف از برگزاری جشن رمضان ترویج سنت‌های حسنه است.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه جشن رمضان در یکی از میادین اصلی شهر با حضور مردم برگزار می‌شود، اضافه کرد: در راستای این طرح مجموعه‌ای از صنایع‌دستی و کالاهایی که توسط مددجویان تولید شده است، در معرض دید عموم قرار گرفته و به فروش می‌رسد.

ولی‌زاده در ادامه جمع‌آوری زکات فطره، برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان نیازمند، اکرام ایتام (حامی‌یابی برای ایتام زیرپوشش)، شفا (جمع‌آوری کمک برای بیماران نیازمند)، کوثر (تامین جهیزیه نوعروسان مددجو)، رحمت (جمع‌آوری کمک برای آزادسازی زندانیان نیازمند) و محسنین (حامی‌یابی برای فرزندان خانواده‌های زیرپوشش) را از جمله طرح‌های اجرایی این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی افزود: رضوان (تامین مسکن نیازمندان)، ماعون (کمک به اشتغالزایی نیازمندان)، همیان مولا (تامین سبد غذایی برای خانواده‌های زیر پوشش)، حج فقرا (اعزام خانواده‌های نیازمندی که تا‌کنون به مشهد اعزام نشده‌اند) و مسجد‌محوری نیز سایر طرح‌هایی هستند که طی این ماه مبارک در استان زنجان اجرایی می‌شود.

این مسئول با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته امداد استان زنجان طی سال گذشته تصریح کرد: بیش از 10 هزار خانوار با حجم جمعیتی بیش از 38 هزار نفر در قالب طرح اطعام و افطار با کمک‌های مردم خیر استان که شامل غذای گرم و یا جیره خشک بود، اطعام شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین به جذب یک‌هزار و 500 حامی برای کفالت یک‌هزار و 700 یتیم در ماه رمضان سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این حامیان با پرداخت مبلغی به عنوان کمک معیشت به صورت ماهانه کمیته امداد را در خدمت‌رسانی به ایتام همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته با برگزاری جشن گلریزان 2 میلیارد ریال کمک به منظور آزادسازی 20 زندانی جمع‌آوری شد، تصریح کرد: این کمک‌ها برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/73005/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول