اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زنجان باید فراهم شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به عدم انجام سرمایه‌گذاری دولتی در برهه کنونی باید زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در سطح استان فراهم کرد.

ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زنجان باید فراهم شود

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط نمایندگان دولت احمدی‌نژاد در سطح استان زنجان اظهار داشت: این مسئولان اقداماتی را برای بهبود اوضاع استان زنجان طی دوران ماموریت خود انجام دادند.

وی با تاکید بر ارج نهادن بر تلاش‌های انجام شده طی دوران ماموریت نمایندگان دولت افزود: در گفت‌وگو و ارزیابی‌ها نباید یک‌سویه به مسائل نگاه و قضاوت کرد.

*عدم تحقق‎بخشی از وعده‌های سفرهای ریاست جمهوری به زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به قول‌های داده شده در سفرهای ریاست جمهوری به استان زنجان اشاره و تصریح کرد: هر چند بخش‌هایی از تعهدات این سفرها عملیاتی شده، ولی بخش اعظمی هم از آنها تحقق نیافته است.

اسماعیلی به عقب‎ماندگی‌های استان زنجان در بخش سرمایه‌گذاری دولتی اشاره و اضافه کرد: با توجه به عدم انجام سرمایه‌گذاری دولتی در برهه کنونی باید زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در سطح استان فراهم کرد.

وی تاکید کرد: تلاش‌های مسئولان دولت در استان زمانی نمود و جلوه پیدا می‌کند که شاهد حضور سرمایه‌گذار در سطح استان باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فراهم شدن زمینه حضور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان زنجان اضافه کرد: اقداماتی در این باره انجام شده است و سرمایه‌گذارانی هم به استان آمده و سرمایه‌گذاری هم انجام داده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد، شاهد حضور بیش از بیش سرمایه‌گذاران در سطح استان بوده و سرمایه‌گذاری‌های لازم در زنجان و شهرستان‌های تابعه آن انجام شود.

انتهای پیام/73004/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول