اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد

اجرای 395 پروژه عمران شهری در زنجان

معاون عمرانی استاندار زنجان از اجرای 395 پروژه شهری با اعتبار 2 هزار و 624 میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

اجرای 395 پروژه عمران شهری در زنجان

علی‎اکبر کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اصلاح گره‌های ترافیکی شهر زنجان، ساماندهی وضعیت ساختمان‌های نیمه تمام و رفع مشکلات مربوط به آسفالت معابر شهری به ویژه در شهرک‌های اقماری از اقدامات شاخص ستاد عمران شهری در استان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: جابه‌جایی تیرهای برق واقع در معابر، رفع مشکل آب و فاضلاب مناطق شهری و آغاز ایجاد سیتی سنتر شهر زنجان از دیگر اقدامات ستاد عمران شهری محسوب می‌شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح ولیعصر زنجان تصریح کرد: برچیدن دکل‌های انتقال برق در محدوده شهری از دیگر اقدامات این ستاد است.

وی از رفع مشکلات آبرسانی، برق‌رسانی، گازرسانی و تامین امنیت شهرک گلشهر کاظمیه خبر داد و گفت: ایجاد تفرجگاه گرده‌داغ زنجان به عنوان مجموعه تفریحی و خدماتی با چشم‌اندازی زیبا از دیگر اقدامات این ستاد محسوب می‌شود.

کریمی با اشاره به تعیین تکلیف زمین‌های بلاتکلیف شهری یادآور شد: بررسی و حل مشکلات تعاونی‌های مسکن و شهرک‌های اقماری از دیگر اقدامات است.

وی با بیان اینکه اصلاح ورودی و خروجی شهر زنجان در قالب ستاد عمران شهری انجام شده است، افزود: ایجاد فضاهای گردشگری و راه‌اندازی پارک بانوان در زنجان در قالب این ستاد انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به برگزاری 52 جلسه ستاد عمران شهری تا پایان سال گذشته تصریح کرد: 748 مصوبه در این ستاد تصویب شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری یکی از مسائلی است که امروزه شهرها با آن دست به گریبان هستند، افزود: مدیریت مطلوب می‌تواند شهرها را به سوی رشد و توسعه پایدار فرا خواند.

کریمی گفت: شناخت فضای شهری می‌تواند ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و در راس آن عدالت اجتماعی را مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/73003/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول