اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان:

انتخاب شهردار زنجان باید با روش علمی صورت گیرد

منتخب شورای شهر زنجان انتظارات از شورای چهارم را بسیار بالا دانست و گفت: انتخاب شهردار باید با روش علمی انجام شود.

انتخاب شهردار زنجان باید با روش علمی صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید امیدی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن تشریح اولویت و برنامه‌های خود برای حضور در شورای شهر زنجان به سؤالات خبرنگار فارس پاسخ گفت.

سعید امیدی متولد سال 57 در زنجان است و تحصیلات خود را در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه تهران به پایان رسانده و هم‌اکنون در اراضی پایین کوه زنجان ساکن است.

وی همچنین دوره عالی مدیریت استراتژیک دانشگاه صنایع و معادن ایران را هم گذرانده است.

امیدی مدیر‌عامل شرکت پگاه زنجان است و سمت‌های دیگری همچون مشاور طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری استان، عضو انجمن مدیریت سبز ایران و عضویت نظام مهندسی ساختمان را هم دارد.

وی که در حال حاضر ریاست هیئت وزنه‌برداری شهرستان زنجان را بر عهده دارد عضو انجمن مدیریت کیفیت ایران است.

این منتخب دوره چهارم شورای شهر زنجان با کسب 12 هزار و 160 رای به عضویت این شورا درآمده است.

وی به جلسات برگزار شده با سایر منتخبان دوره چهارم شورای شهر زنجان اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسات در مورد شهردار زنجان هم صحبت‌هایی البته به صورت غیر‌رسمی انجام می‌شود.

امیدی با بیان اینکه صحبت از تثبیت یا عدم تثبیت شهردار فعلی زنجان در حال حاضر غیر کارشناسی محسوب می‌شود، افزود: برای تصمیم‌گیری در این مورد باید بحث‌های کارشناسی لازم انجام شود.

منتخب شورای شهر زنجان تصریح کرد: مدیریت فعلی شهرداری زنجان هم قطعاً در ادامه فعالیت در این سمت یکی از گزینه‌ها است.

وی تاکید بر روی یک فرد خاص را برای شهرداری زنجان به نوعی نادیده گرفتن حقوق مردم عنوان کرد و گفت: پس از بررسی شرایط و مصداق‌ها می‌توانیم به فرد مورد نظر برسیم ولی لااقل می‌توان مطمئن شد که همه گزینه‌ها بررسی شده است.

*روش انتخاب شهردار از فرد منتخب مهم‌تر است

امیدی اضافه کرد: منتخبان شورای چهارم شهر زنجان باید به دنبال روش‌های علمی و استاندارد برای انتخاب شهردار زنجان باشند چراکه بهتر از انتخاب یک فرد خاص برای این سمت است.

وی تخصص، تجربه، بومی بودن و از همه مهم‌تر داشتن نگاه اقتصادی برای شهری به مانند زنجان را از جمله شاخص‌های مهم برای تصدی سمت شهرداری زنجان اعلام کرد و افزود: می‌توان شهردار زنجان را با روش علمی، استانداردی خاص و شاخص‌های مشخص انتخاب کرد تا جای هیچ تردیدی وجود نداشته باشد.

منتخب شورای شهر زنجان با بیان اینکه تیم شهرداری هم به اندازه خود شهرداری در مدیریت شهری نقش ایفا می‌کند، ادامه داد: شهردار باید در انتخاب مدیران و سازمان‌های زیر مجموعه خود دقت عمل بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: مدیران ارشد و میانی شهرداری باید از بدنه شهرداری انتخاب شوند تا ضمن آشنایی با مجموعه قدرت، تجربه کار را نیز داشته باشند.

امیدی حمایت از شهردار منتخب را از دیگر فاکتورهای موفقیت مدیریت شهری دانست و اضافه کرد: فارغ از اینکه چه کسی شهردار باشد اعضای شورا باید توان حمایت و ساپورت عملی و علمی شهرداری را داشته و بزرگ‌ترین حامی او باشند.

وی به مزایای منتخبان شورای چهارم شهر زنجان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های اعضای منتخب انتظارات از این شورا بسیار بالا است.

منتخب شورای شهر زنجان با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای بهبود اوضاع شهر گفت: این راهکار به حل مشکلات شهری مانند زنجان کمک شایان توجهی می‌کند.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول