اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گمرک زنجان:

امور گمرکی زنجان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

رئیس گمرک زنجان گفت: امور گمرکی استان به صورت الکترونیکی و از طریق پنجره واحد تجاری انجام می‏شود.

امور گمرکی زنجان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

موسی محمدی‌گنجه امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پنجره واحد تجاری با هدف توسعه و رونق تجارت الکترونیکی در کشور و به منظور ارائه خدمات به ارباب رجوع مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه متولی اصلی پنجره واحد گمرک است، تصریح کرد: در مراحل اولیه برنامه‏هایی برای این پنجره تعریف و تنظیم شده است.

رئیس گمرک زنجان با بیان اینکه استان‎هایی که حجم مبادلات آنها بیش از زنجان است در اجرای پنجره واحد تجاری عملکرد خوبی داشته‏اند، اضافه کرد: زنجان نیز جزو معدود استان‏های کشور به شمار می‏رود که این طرح به نحو خوبی در آن اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر سازمان‏ها همه کارها را از طریق پنجره واحد انجام می‏دهند، تصریح کرد: همه امور بانکی نیز به صورت الکترونیکی و از طریق این پنجره در گمرک صورت می‏گیرد.

محمدی‌گنجه با اشاره به اینکه در زمینه معافیت‏های مالیاتی برنامه صدور گواهی چک از طریق پنجره واحد صورت نمی‏گیرد، ادامه داد: با همکاری سازمان امور مالیاتی استان زنجان مراجعه حضوری در این زمینه نیز به کار الکترونیکی تبدیل می‏شود.

وی همچنین به صدور گواهینامه توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نماینده این اتاق نیز در گمرک استان مستقر شده و صدور گواهینامه از طریق پنجره واحد تجاری صورت می‎گیرد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول