اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان:

عدم حضور سرمایه‌گذار مهم‌‌‌ترین مشکل شهر زنجان است

منتخب شورای شهر زنجان مهم‌ترین مشکل این شهر را عدم حضور سرمایه‌گذار دانست.

عدم حضور سرمایه‌گذار مهم‌‌‌ترین مشکل شهر زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پریسا شعبانی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن تشریح اولویت و برنامه‌های خود برای حضور در شورای شهر زنجان به سؤالات خبرنگار فارس پاسخ گفت.

پریسا شعبانی متولد سال 63 در زنجان است و کارشناسی معماری خود را از دانشگاه آزاد زنجان اخذ کرده و هم‌اکنون ساکن اعتمادیه زنجان است.

وی کم سن و سال‌ترین منتخب شورای شهر زنجان و دختر حسین شعبانی عضو شورای دوم این شهر است.

شعبانی مدیر‌عامل شرکت فتح زنجان یاران است و دبیری و خزانه‌داری هیئت‌ ورزش‌های رزمی را هم در کارنامه کاری خود دارد.

وی با کسب 13 هزار و 61 رای از آرای مردم شهر زنجان به عضویت شورای چهارم این شهر درآمده است و در بین منتخبان نفر سوم بعد از ناصر صیدی و فخرالدین رستمی محسوب می‌شود.

*عقب‌ماندگی‌های شهر زنجان با قدمت آن تناسب ندارد

منتخب شورای شهر زنجان با بیان اینکه مشکلات شهر زنجان زیاد است، اظهار کرد: زنجان عقب‎ماندگی‌هایی دارد که با قدمت آن متناسب نیست.

وی مهم‌ترین مشکل شهر زنجان را عدم حضور سرمایه‌گذار دانست و افزود: این معضلات به قدری حاد است که سرمایه‌گذاران خود شهر هم به نوعی به خارج از استان هدایت می‌شوند.

شعبانی عدم درآمد ثابت برای شهرداری زنجان را دیگر مشکل شهر زنجان دانست و اضافه کرد: زنجان در حال حاضر با عوارضی که از مردم اخذ می‌کند، اداره می‌شود.

وی به جلسات برگزار شده بین منتخبان شورای چهارم اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسات دغدغه‌های شهروندان بررسی شد.

منتخب شورای شهر زنجان با بیان اینکه در جلسات برگزار شده در مورد شهردار بحثی نشده است، اضافه کرد در حال حاضر شاخص‌های لازم برای شهردار زنجان بررسی می‌شود.

وی بومی بودن، تخصص، تجربه کاری و داشتن تیم کاری خوب را از مهم‌ترین ویژگی‌های لازم برای شهردار زنجان عنوان کرد.

*طرح تفصیلی زنجان دارای مشکلات است

شعبانی به اشکالات موجود در طرح تفصیلی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: گره‌های ترافیکی، عدم درآمد ثابت، حمل و نقل عمومی، مشکلات شهرک‌های اطراف شهر، پرداخت بدهی و نحوه دریافت مطالبات از جمله معضلاتی است که شهردار شهر زنجان باید راهکارهای حل آن را ارائه دهد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد مدت زمان انتخاب‌های صورت گرفته برای مدیریت شهری و شورای شهر زنجان گفت: هر انتخابی در این شورا انجام شود باید برای چهار سال آینده باشد.

منتخب شورای شهر زنجان با بیان اینکه تاکنون در مورد ریاست شورای شهر صحبتی نشده است، اضافه کرد: در جلسات برگزار شده بیشتر بر شناخت ظرفیت‌های منتخبان تمرکز می‌شود تا شناخت‌ها از همدیگر افزایش یابد.

وی تاکید کرد: بعد از کامل شدن شناخت‌ها از ظرفیت‌های منتخبان شورای چهارم و در زمان نزدیک به رسمی شدن مسئولیت‌ها شهردار و رئیس شورا انتخاب می‌شوند.

شعبانی بر تمرکز‌زدایی در امور شهری مانند زنجان تاکید کرد و گفت: مهم‌ترین مشکل فعلی شهر زنجان درآمدزایی آن است که باید برای آن فکری کرد.

وی تمرکز بر روی طرح‌های بر زمین مانده را از جمله برنامه‌های شورای چهارم اعلام کرد و افزود: برنامه‌های آینده این شهر باید براساس نیاز‌سنجی‌ تدوین شود تا امور تسهیل گردد.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول