اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل:

دولت آینده به مطالبات فرهنگیان توجه بیشتری کند

مسئول انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل گفت: دولت آینده باید به مطالبات فرهنگیان توجه بیشتری کند.

دولت آینده به مطالبات فرهنگیان توجه بیشتری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامحسین گنجی در نشست مشترک انجمن اسلامی معلمان اردبیل با نمایندگان کانون صنفی معلمان و فعالان فرهنگی که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: انتظار این است که در دولت آینده برنامه‌ریزی‌ها به سمتی باشد تا خواسته‌ها و مطالبات معلمان بیشتر و بهتر فهمیده شده و زمینه ارتقای جایگاه صنفی معلمان فراهم آید.

وی با تاکید بر ضرورت همگرایی و وحدت بین تشکل‌های فرهنگیان، وظیفه اصلی آنها را اخذ مطالبات و انتظارات بحق همکاران فرهنگی، ساماندهی، انتقال به مسئولان و پیگیری آنها و تلاش در جهت تاثیرگذاری معلم به عنوان رکن اساسی تعلیم و تربیت، در تصمیم‌گیری‌های کلان آموزش و پرورش اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامعلی عباسی دبیر کانون صنفی معلمان استان اردبیل نیز در این نشست خواستار وحدت بیشتر تشکل‌ها، با تکیه بر نقاط مشترک شد و بر لزوم ارتباط بیشتر با معلمان و پرهیز از انحصارطلبی در میان تشکل‌ها تاکید کرد.

در این نشست همچنین آخرین وضعیت آموزش و پرورش استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حاضران در جلسه با ارائه نظرات خود ضمن تاکید بر انسجام تشکل‌ها و همگرایی نیروهای فعال آنها خواستار تداوم نشست‌های مشترک و تعامل بیشتر با مسئولان به منظور انتقال مسائل و مشکلات موجود در راستای بهبود وضعیت دستگاه تعلیم و تربیت استان اردبیل شدند.

انتهای پیام/62007/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول