اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برادر 6 شهید بانه‌ای:

خدمت واقعی به خانواده شهدا در دولت یازدهم فراموش نشود

جانباز و برادر شش شهید بانه‌ای با گلایه از برخی کم‌توجهی‌ها به خانواده شهدا در دولت‌های گذشته از دولت یازدهم خواست تا این مهم در این دولت به ورطه فراموشی سپرده نشود.

خدمت واقعی به خانواده شهدا در دولت یازدهم فراموش نشود

دارا قادرخانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بانه اظهار کرد: از آنجایی که خانواده‌های شاهد بهترین عزیزان خود را تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند لذا دولت مکلف است تا قدر این خانواده‌ها را بداند.

به گفته برادر شهیدان قادرخانزاده، در دولت‌های گذشته کم توجهی‌هایی نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران شده است لذا از دولت آینده انتظار می‌رود که جایگاه خانواده شهیدان را حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا اگر چه در مسیر ادای تکلیف عزیزان خود را تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند اما ما هم به عنوان جزئی از خانواده بزرگ شاهد استان کردستان انتظاراتی داریم که باید مسئولان دولتی به آنها توجه داشته باشند.

قادرخانزاده خاطرنشان کرد: شایعاتی در بین مردم زمزمه می‌شود که تمامی امکانات و امتیازات به خانواده‌های شاهد اختصاص می‌یابد در صورتی که اینگونه نیست و ما نیز همانند سایر شهروندان از امکانات برخوردار هستیم.

برادر شهیدان بختیار، کامیار، اردشیر، کورش، بهنام و دلاور قادرخانزاده گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب بر توجه ویژه به خانواده شهیدان تاکید می‌کنند، مسئولان دولتی نباید در این زمینه کوتاهی داشته باشند.

وی افزود: مقام معظم رهبری جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران را درک می‌کنند و برای آنها ارزش ویژه‌ای قائل هستند.

قادرخانزاده تصریح کرد: شهدا نزد خداوند اعتبار والایی دارند تا جایی که بهشت برای آنان نوید داده شده است و این امر به ما یادآوری می‌کند که باید ارزش این افراد و خانواده آنان را نگه داشت.

به گزارش فارس؛ بختیار و کامیار دو برادر دارا قادرخانزاده بودند که در نبرد با ضدانقلاب به شهادت رسیدند و دو برادر دیگرش اردشیر و کورش که هر دو دانش‌آموز بودند نیز به همراه جمعی از فامیل‌های نزدیک در پانزدهم خردادماه سال 63 در حالی که در مراسم بزرگداشت شهدا پانزده خرداد حضور داشتند، در بمباران وحشیانه شهر بانه هدف آتش کینه بعثی‌ها قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

بهنام و دلاور نیز دیگر برادران جانباز باوفای سپاه اسلام دارا قادرخانزاده هستند که در دفاع از کیان انقلاب اسلامی شربت شهادت نوشیدند.

شایان ذکر است؛ دارا قادرخانزاده نیز سال 1362 در درگیری با ضدانقلاب یک پای خود را از دست داد، ولی او همچنان تا آخرین روز دفاع مقدس در سنگر شش برادر شهیدش از دلاوری‌ها و حماسه‌های آنان پایداری کرد.

انتهای پیام/79001/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول