اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی همدان:

تحقق جهاد اقتصادی اولویت دولت یازدهم باشد

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی همدان گفت: اولویت اصلی دولت یازدهم، اجرایی شدن جهاد اقتصادی باشد چرا که با رهنمودهای رهبری جهاد سیاسی محقق شده و اکنون زمان تلاش برای تحقق جهاد اقتصادی است.

تحقق جهاد اقتصادی اولویت دولت یازدهم باشد

سعید نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اولویت‌های کاری دولت یازدهم اظهار کرد: جهاد اقتصادی باید اولویت رئیس جمهور منتخب باشد و در این راستا همه باید کمک کنند که جهاد اقتصادی مد نظر رهبری توسط رئیس جمهور منتخب تحقق یابد.

وی گفت: باید همه در هر راستایی برای تحقق جهاد اقتصادی تلاش کنند و ما نیز در دانشگاه علمی کاربردی در این زمینه باید گام برمی‌داریم.

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی همدان با اشاره به اینکه منظور از جهاد اقتصادی رهبری یعنی حرکت باید جهادی باشد، افزود:  اولویت اصلی دولت اجرایی شدن جهاد اقتصادی باشد چرا که با رهنمودهای رهبری جهاد سیاسی محقق شده و اولویت اصلی جهاد اقتصادی باید باشد.

وی با تأکید بر اینکه بحث اشتغال و بیکاری در درازمدت نتیجه‌بخش است، افزود: هیچ کس نمی‌تواند در مدت کوتاه مشکل اقتصادی را حل کند بلکه باید با تلاش و پیگیری و در درازمدت حل شود.

نظری با بیان اینکه با حرکت به سمت تحقق جهاد اقتصادی مطالبات مردم و تورم نیز در این راستا حل خواهد شد، اضافه کرد: با شرایط خوب، آرامش و تعادل سیاسی که اکنون در کشور شاهدیم تصور ما بر این است که جهاد اقتصادی نیز محقق شود.

وی با اشاره به اولویت‌های فرهنگی نیز خاطرنشان کرد: در مباحث فرهنگی نیز ما بر اساس برنامه‌های جمهوری اسلامی و بر اساس اهداف مقام معظم رهبری که نشاط فرهنگی و پویایی فرهنگی را مد نظر دارند، باید حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی همدان اظهار کرد: ملت ایران با برخورداری از فرهنگ غنی، باید مراقب باشند در دام تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی نیفتند و کارها و برنامه‌های فرهنگی را باید در این راستا به منصه ظهور برسانیم.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: در فرهنگ هم باید جهادی پیش برویم و هم با همین روحیه فرهنگی مباحث فرهنگی را پیش ببریم که دانشگاه نیز به عنوان مراکز فرهنگی باید با رویکرد جهادی حرکت کند.

انتهای پیام/89003/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول