اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

۱/ وحید جلیلی در مشهد مطرح کرد

انزوای جدی نفی‌کنندگان جمهوری اسلامی/ فصل‌های مشترک را برای کمک به دولت یازدهم جست‌وجو کنیم

عضو جبهه انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه امروز نفی‌کنندگان جمهوری اسلامی منزوی شده‌اند، گفت: برای کمک به دولت یازدهم باید فصل‌های مشترک را جست‌وجو کنیم.

انزوای جدی نفی‌کنندگان جمهوری اسلامی/ فصل‌های مشترک را برای کمک به دولت یازدهم جست‌وجو کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد وحید جلیلی دقایقی پیش در جمع فعالان سیاسی مشهد در محل حسینیه قرآن و عترت اظهار کرد: باید در جمهوری اسلامی به مسئله وحدت توجه کرده و وحدت باید مبنا داشته باشد چراکه وقتی مبنای وحدت مشخص باشد به هدف مورد نظر بیشتر می‌رسیم.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های جمهوریت و عمل سیاسی در جمهوری اسلامی نگاه بلند‌مدت است، جمهوری اسلامی نظیر کتاب و مجله نیست و نگاه بلند‌مدت می‌خواهد.

جلیلی با بیان اینکه در انتخابات 92 برخی با نگاه کوتاه مدت صرفا به برداشت فکر می‌کردند، خاطرنشان کرد: اگر نگاه بلندمدت انتخابات داشته باشند صرفا به برداشت نگاه نمی‌کنیم چراکه انتخابات مرحله کاشت، داشت و برداشت است.

وی ادامه داد: کسانی نگاه بلند‌مدت انتخابات دارند که در جمهوری اسلامی اهل استقامت و صبر هستند و افق بلند‌مدت را برای جمهوری اسلامی که پیش از انتخابات و چه پس از انتخابات ترسیم می‌کنند؛ باخت در انتخابات تلخ اما اگر اینکه خودت را ببازی خطرناک‌تر است.

عضو جبهه انقلاب فرهنگی با بیان اینکه کسی که اهل استقامت باشد نه منفعل می‌شود و نه منحرف یادآور شد: استقامت هم مفهوم مقاومت داشته و هم حرکت در مسیر مستقیم جمهوریت را به ما نشان می‌دهد و امروز فضای امیدوارانه‌ای برای اهل استقامت پس از انتخابات ایجاد شده است؛ کسانی که اهل استقامت هستند حتی در صورت شکست ظاهری نه می‌ترسند نه غمگین می‌شوند نه نگران و نه افسرده و همچنین دایره فعالیتشان مسدود نمی‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از شاهکارهای جمهوریت، موضوعیت داشتن یکایک مردم است، اینکه همه افراد جامعه داوطلبانه رأی بدهند نشان دهنده فرهنگی بودن و دینی بودن مردم بوده و در این مسیر باید آگاه‌سازی و ترغیب بیشتر صورت گیرد.

جلیلی با ابراز خرسندی از اینکه امروز نفی‌کنندگان جمهوری اسلامی به انزوای جدی کشیده‌ شده‌اند، گفت: کسانی که تلاش می‌کردند جمهوری اسلامی را نظامی التقاطی ترجمه کنند امروز به طور جدی به انزوا کشیده شده‌اند.

وی ادامه داد: باید سازوکارهای جمهوریتی به نحوی توسعه یابد که نفی‌کنندگان جمهوریت به طور کامل به انزوا کشیده شوند.

مدیرمسئول نظریه راه با تأکید بر تکلیف یکایک افراد جامعه پس از انتخابات اذعان کرد: مسئله مهم این است که یکایک افراد جامعه فصل مشترک را برای کمک به دولت یازدهم در خود جست‌وجو کنند.

جلیلی خاطرنشان کرد: فرصت ارائه الگوی مخالفت باید در دولت یازدهم به طور جدی بروز و ظهور کند و این یعنی همه آحاد جامعه به رغم مخالفت و موافقت با جست‌وجو کردن فصل‌های مشترک در دولتی که ذیل ولایت فقیه است بنابر تکلیف به دولت یازدهم کمک کنند.

انتهای پیام/23007/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول