اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

حل مشکل اشتغال جوانان در دستور کار دولت یازدهم قرار گیرد

امام جمعه سنندج گفت: مشکل اشتغال باید به عنوان مسئله‌ای جدی در دستور کار دولت یازدهم قرار گیرد تا با حل آن از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری شود.

حل مشکل اشتغال جوانان در دستور کار دولت یازدهم قرار گیرد

ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه دولت در نظام جمهوری اسلامی گفت: دولت یازدهم به عنوان مجری قانون باید بستر مناسب را به منظور رفاه حال مردم فراهم کند.

وی با بیان اینکه جامعه کنونی ما در حال حاضر نیازهای فراوانی دارد، اظهار کرد: اساسی‌ترین وظیفه دولتمردان آینده خدمت صادقانه به شهروندان و آحاد ملت است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: دولت یازدهم باید با استفاده از نظرات کارشناسان و نخبگان جامعه در راستای حل مشکلات موجود در جامعه گام بردارد.

مجتهدی حل مشکلات اقتصادی را جزو اولویت‌های کاری دولت آینده عنوان کرد و افزود: باید این اقدامات سرلوحه فعالیت‌های این مسئولان در دولت روحانی باشد.

وی تصریح کرد: مشکل اشتغال نیز باید به عنوان مسئله‌ای جدی در دستور کار قرار گیرد تا با حل این موضوع از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری شود.

امام جمعه سنندج عمل به وعده‌های ارائه شده از سوی دولت منتخب را نیاز جدی مردم ذکر کرد.

وی اظهار کرد: پایبندی به این وعده‌ها موجبات اعتماد مردم به دولت آینده را فراهم می‌سازد.

مجتهدی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با استفاده از تدابیر مناسب و مطلوب زمینه بهره‌مندی جامعه از خدمات دولت تدبیر و امید و حل مشکلات مردم فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول