اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

حل مشکل بیکاری جوانان اولویت دولت یازدهم باشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حل مشکل بیکاری جوانان باید جزو اولویت‌های دولت یازدهم باشد، گفت: بیکاری آسیب‌های جدی را به جامعه وارد می‌کند.

حل مشکل بیکاری جوانان اولویت دولت یازدهم باشد

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به آسیب‌های وارد شده به کشور در ابعاد مختلف ناشی از کمبود شغل اشاره کرد و افزود: اشتغال و تولید دو مسئله‌ای است که دولت با سر و سامان دادن به آنها می‌تواند بر بسیاری از مشکلات موجود در جامعه فائق آید.

وی حمایت از تولید و اشتغال را دو اولویت نخست دولت منتخب دانست و اظهار کرد: بیکاری جوانان به ویژه جوانانی که تحصیلات عالیه دارند آسیب‌های جدی را به جامعه وارد می‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشتغال و تولید مهم‌تر از معضلاتی مانند تورم در جامعه است و باید به صورت علمی و کارشناسی سر و سامان داده شود.

وی بهبود روابط خارجی را از دیگر راه‌حل‌های بهبود اوضاع کسب و کار دانست و اضافه کرد: یکی از راه‌های کاهش مشکلات اقتصادی جامعه اصلاح روابط خارجی است.

علیمردانی با بیان اینکه هر دولتی روش‌ها و سیاست‌گذاری خود را دارد، گفت: همه اذعان دارند که بهبود روابط خارجی به ساماندهی وضعیت اقتصادی کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: دولت و کارشناسان باید از ظرفیت روابط خارجی برای بهبود اوضاع اقتصادی استفاده کنند.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول