اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موسوی‌ اردبیلی:

دولت یازدهم فضای سیاسی اجتماعی را تلطیف کند

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به شرایط سیاسی کشور ابراز امیدواری کرد که با روی کار آمدن دولت یازدهم، فضای سیاسی- اجتماعی کشور تلطیف و تلخی‌ها و خسارت‌هایی که احیانا پیش آمده است، جبران شود.

دولت یازدهم فضای سیاسی اجتماعی را تلطیف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی با تبریک به رئیس جمهور منتخب و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم گفت: انتخابات موفق اخیر ریاست جمهوری همگان اعم از دوست و دشمن را متحیر و شرایط بسیار خوبی را برای کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه امروز مردم خوشحال و امیدوار هستند افزود: مناسب است رئیس جمهور منتخب قبل از شروع به کار دولت یازدهم، گزارشی از وضعیت کنونی کشور در بخش‌های مختلف به مردم ارائه دهد و بعد در فواصل زمانی مناسب، عملکرد دولت یازدهم به اطلاع مردم برسد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به شرایط سیاسی کشور، ابراز امیدواری کرد فضای سیاسی- اجتماعی کشور با روی کار آمدن دولت یازدهم تلطیف و تلخی‌ها و خسارت‌هایی که احیانا پیش آمده است، جبران شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از برنامه‌های خود گفت: امیدواریم دولت یازدهم بتواند با برقراری ارتباط موثر با حوزه و مراجع معظم تقلید و علما، مشکلات داخلی و خارجی کشور را کاهش و حل و فصل کند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول