اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب استان زنجان:

اولویت‌های دولت یازدهم توسط رهبری تعیین شده است

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب استان زنجان گفت: برطرف کردن نقاط ضعف دولت فعلی و تداوم نقاط قوت دولت فعلی از موضوعاتی است که باید مورد توجه دولت آینده قرار گیرد.

اولویت‌های دولت یازدهم توسط رهبری تعیین شده است

حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اولویت‌های کشور را مقام معظم رهبری قبل از آغاز انتخابات ترسیم کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از نقاط قوت دولت فعلی بحث سفرهای استانی است، اضافه کرد: هدفمند کردن یارانه نیز از اقدامات مطلوبی است که توسط دولت فعلی انجام شد و باید در دولت آینده مورد توجه قرار گیرد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب استان زنجان به موضوعاتی از قبیل هماهنگی با سایر قوا نیز اشاره کرد و گفت: یکی از نقاط ضعف دولت فعلی این موضوع بود که باید توسط دولت آینده مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برطرف کردن نقاط ضعف و تداوم نقاط قوت به معنی آغاز دوباره و برگشتن از مسیر رفته توسط دولت یازدهم نیست، تصریح کرد: برگشتن از مسیر رفته برای اصلاح امور اقدام درستی نیست و خود رئیس‌جمهور منتخب نیز هیچ‌گونه نظری مبنی بر برگشتن از مسیر رفته ندارند.

عبادتی در ادامه با اشاره به بحث سیاست خارجی و لزوم توجه بیشتر نسبت به این موضوع افزود: یکی از نقاط قوت دولت نهم و دهم سیاست خارجی بود. برخلاف اینکه در دولت‌های هفتم و هشتم در سیاست خارجی در برخی از مسائل مشکل داشتیم، ولی با قاطعیت می‌توان گفت که در  دولت نهم و دهم در این زمینه اقدامات مطلوبی صورت گرفت.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب استان زنجان تصریح کرد: باید در دولت آینده نیز در بحث سیاست خارجی به گونه‌ای عمل کنیم که عزت و اقتدار کشور زیر سؤال نرود.

وی در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو به موضوع جریان انحرافی و شبهات به وجود آمده در این زمینه پرداخت و گفت: یکی از مسائلی که در ماه‌های پایانی دولت دهم به وجود آمد بحث جریان انحرافی بود. متاسفانه پس از این موضوع برخی از مسئولان علت برکناری خود را از دولت دهم مخالفت با جریان انحرافی عنوان کردند.

عبادتی با بیان اینکه در بحث جریان انحرافی نباید برداشت نادرست صورت گرفته و خلط مبحث به وجود آورده و زمینه مناسب برای سوء استفاده برخی از افراد فراهم شود، گفت: متاسفانه برخی از افراد پس از شش سال فعالیت در دولت در منصب قدرت قرار گرفته و از دولت استفاده می‌کنند و در دو سال اخیر به بهانه انحرافی بودن و .. را عنوان کرده و علت برکناری خود را مخالفت با برخی از جریان‌های انحرافی عنوان می‌کنند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب استان زنجان با بیان اینکه اینگونه اعمال خلاف اخلاق است، اضافه کرد: باید در دولت آینده نسبت به این موضوعات توجه ویژه‌ای وجود داشته باشد و افراد دولت را به عنوان وسیله‌ای برای بهره‌مندی و استفاده از امکانات قرار ندهند.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول