اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین:

اتوبوس‌های 2 واگنه به ناوگان اتوبوسرانی قزوین اضافه می‌شود

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: به زودی اتوبوس‌های 16 متری یا دو واگنه به ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین برای مسیرهای طولانی و خیابان‌های عریض اضافه می‌شود.

اتوبوس‌های 2 واگنه به ناوگان اتوبوسرانی قزوین اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، محمدحسن ایرانخواه اظهار داشت: اضافه شدن اتوبوس‌های 16 متری یا دو واگنه به ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان انجام می‌شود.

ایرانخواه بیان کرد: همچنین در حال حاضر شش دستگاه مینی‌بوس به ناوگان اتوبوسرانی قزوین اضافه شده است، چراکه پیش از این هزینه تمام شده هر نفر در حمل و نقل با اتوبوس 600 تومان بود که 150 تومان کرایه دریافت می‌شد، ولی با مینی‌بوس هزینه تمام شده کرایه 350 تومان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این مینی‌بوس‌ها با مالکیت اتوبوسرانی قزوین فعالیت دارند که پس از مدتی این مینی‌بوس‌ها نیز به رانندگان واگذار می‌شود و به صورت خصوصی اداره می‌شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: استفاده از این مینی‌بوس‌ها با توجه به کوچک بودن برخی از خیابان‌ها و یا کمبود مسافر در برخی مسیرها برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم خدمات مطلوب را به همشهریان ارائه دهیم.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول