اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

طلب 53 میلیارد تومانی اتوبوس‌رانی اصفهان هنوز پرداخت نشده است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در سال گذشته 53 میلیارد تومان سهم دولت و یارانه کرایه‌ها از سوی دولت به اتوبوس‌رانی اصفهان پرداخت نشده است.

طلب 53 میلیارد تومانی اتوبوس‌رانی اصفهان هنوز پرداخت نشده است

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه افزایش کرایه اتوبوس‌ها هر ساله به مدت یکبار صورت می‌گیرد، اظهار کرد: البته افزایش کرایه اتوبوس‌ها با درخواست اتوبوس‌رانی، تأیید فرمانداری و استانداری و تصویب شورای اسلامی شهر امکان‌پذیر است.

وی به زمان افزایش کرایه اتوبوس‌های اصفهان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: لایحه افزایش کرایه اتوبوس‌های اصفهان در تیرماه سال گذشته به شورای شهر ارسال شد و این لایحه در دی ماه سال گذشته پس از تأیید فرمانداری و استانداری توسط مدیریت شهری به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان با اشاره به نحوه دریافت کرایه اتوبوس‌ها از مردم تصریح کرد: در حال حاضر مردم تنها یک‌سوم هزینه استفاده از اتوبوس‌ها را در سطح شهر پرداخت می‌کنند و براساس قانون شهرداری نیز باید یک‌سوم و دولت نیز باید یک‌سوم دیگر از کرایه اتوبوس‌های اصفهان را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه اما طی چند سال گذشته دولت با بی‌توجهی از این موضوع عبور کرده و سهم خود را برای کرایه اتوبوس‌های اصفهان پرداخت نکرده است، اضافه کرد: در سال گذشته نیز دولت یارانه کرایه اتوبوس‌ها را پرداخت نکرده و این موضوع هزینه‌های ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان را به میزان بسیار بالایی افزایش داده است.

روحانی با اشاره به میزان سهم دولت در سال گذشته برای اختصاص یارانه به اتوبوس‌های اصفهان تاکید کرد: در سال گذشته 53 میلیارد تومان سهم دولت و یارانه کرایه‌ها از سوی دولت به اتوبوس‌رانی اصفهان پرداخت نشده است.

وی با تاکید بر اینکه عدم انجام تعهدات دولت در مقابل اتوبوس‌رانی قابل پذیرش نیست، افزود: به دنبال عدم پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی در سال گذشته 53 میلیارد تومان خسارت به این ناوگان وارد شده است و دولت نباید با بی‌تفاوتی نسبت به حمل و نقل عمومی کلان‌شهری مانند اصفهان عبور کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر درصد بالایی از کرایه اتوبوس‌های فعال در سطح شهر به دوش شهرداری و این ناوگان بوده و این موضوع عدم هم‌خوانی درآمد‌ها و هزینه‌های ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/63004/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول