اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در همدان:

اصلاح‌طلبان در ابتدا از روحانی حمایت نکردند / دولت اعتدال اتوبوسی نمی‌آید

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در همدان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان و احزاب در ابتدا از روحانی حمایت نکردند، گفت: دولت روحانی دولت تدبیر و امید است نه دولت تعجیل و ما اتوبوسی نیامدیم که اتوبوسی برویم.

اصلاح‌طلبان در ابتدا از روحانی حمایت نکردند / دولت اعتدال اتوبوسی نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان بهروز کارخانه‌ای در نشستی مطبوعاتی با بیان اینکه تعداد 451 هزار و 810 نفر در استان همدان به حسن روحانی رأی دادند اظهار داشت: مردم با حماسه‌آفرینی خود یک بار دیگر شادی را به جامعه تزریق کردند.

وی ادامه داد: ستاد انتخاباتی روحانی در همدان در نخستین گام در عرصه تبلیغات به بازار وصل شد و در میان بازار حامیانی را جذب کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان همدان ابراز داشت: مردم همدان در راستای کمک به ستاد مبلغ 9 میلیون تومان کمک کردند و مبلغ 80 میلیون تومان نیز از ستاد مرکزی در تهران به ما اختصاص دادند و این کل هزینه‌های ما در ستاد استان بود.

وی افزود: موفقیت روحانی در انتخابات ثابت کرد که پول و هزینه زیاد در تبلیغات مؤثر نیست و حسن روحانی به خاطر صداقت و ادبیات خود در قلوب مردم رخنه کرد و در انتخابات پیروز شد.

کارخانه‌ای با اشاره به اینکه هیچ کس به دنبال سهم‌خواهی از روحانی نیست بیان داشت: تمام شایعات مبنی بر اینکه افراد فعال در ستاد به دنبال سهم‌خواهی و گرفتن پست و مقام هستند درست نیست و من این مسائل را کذب محض می‌دانم.

وی اضافه کرد: دولت روحانی دولت تدبیر و امید است نه دولت تعجیل و ما اتوبوسی نیامدیم که اتوبوسی برویم.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان همدان ابراز داشت: نشست خبری به درخواست برخی از اصحاب رسانه تشکیل شده و ما از همه کسانی که در خلق حماسه سیاسی سهیم بودند تشکر می‌کنیم و قدردان مردم به خاطر حضور حماسی و گسترده در انتخابات هستیم.

وی با بیان اینکه حسن روحانی برای حاشیه شهر و روستاها برنامه دارد خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید روحانی برای حاشیه شهر، روستاها و معیشت مردم با جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد و افزایش اشتغال برنامه‌ریزی کرده است.

کارخانه‌ای افزود: پرداخت یارانه نقدی به دهک‌های پایین و ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری برای دهک‌های سرمایه‌دار جزو برنامه‌هاست.

به گفته وی رئیس جمهور منتخب، نحوه پرداخت و هدفمندی یارانه‌ها را به آرای عمومی خواهد گذاشت.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان همدان در ادامه تصریح کرد: احزاب و گروه‌های زیادی و به ویژه اصلاح‌طلبان از روحانی حمایت نکردند و در زمانی که هاشمی از او حمایت کرد دیگر گروه‌ها نیز اقدام به حمایت از وی کردند.

وی ادامه داد: در انتخابات مردم رأی دادند و روحانی پیروز شد و بعد از اینکه عارف کنار کشید اصلاح‌طلبان به گزینه روحانی رسیدند.

کارخانه‌ای اذعان کرد: ستاد انتخاباتی حسن روحانی به عنوان دفتر مردمی برای پاسخگویی به مردم و رسیدگی به مسائل با تغییر محل و استقرار در مکان جدید دایر است.

انتهای پیام/89019/ج40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول