اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

اصفهانی‌ها تنها یک‌پنجم بلیت اتوبوس‌ها را می‌پردازند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر مردم اصفهان تنها یک‌پنجم بلیت اتوبوس‌های اصفهان را پرداخت می‌کنند و بیشترین بار هزینه‌های این ناوگان به دوش شهرداری است.

اصفهانی‌ها تنها یک‌پنجم بلیت اتوبوس‌ها را می‌پردازند

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مشکلات ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان اظهار کرد: عدم هم‌خوانی هزینه‌ها و درآمد‌های اتوبوس‌رانی یکی از مهم‌ترین مشکلات این ناوگان محسوب می‌شود و این موضوع سبب افزایش بدهکاری‌های این ناوگان شده است.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود که یک‌سوم بلیت اتوبوس‌های اصفهان توسط مردم، یک‌سوم توسط دولت و یک‌سوم توسط شهرداری پرداخت شود، اضافه کرد: اما در حال حاضر دولت یارانه بلیت اتوبوس‌های اصفهان را نمی‌پردازد و درصدی از مردم نیز در مقابل استفاده از اتوبوس‌ها برای تردد در سطح شهر کرایه خود را پرداخت نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه بلیت تمام شده اتوبوس‌ها برای استفاده هر نفر 485 تومان است، تصریح کرد: اما در حال حاضر مردم اصفهان تنها یک‌پنجم بلیت اتوبوس‌های اصفهان را پرداخت می‌کنند و بیشترین بار هزینه‌های این ناوگان به دوش شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه متوسط کرایه استفاده هر نفر از اتوبوس‌های فعال در سطح شهر 175 تومان است، ادامه داد: 30 درصد از مردم اصفهان در مقابل استفاده از اتوبوس‌ها از کارت بلیت استفاده نمی‌کنند و کرایه خود را نمی‌پردازند.

روحانی با بیان اینکه دولت به دلیل عدم پرداخت سهمیه خود از بلیت اتوبوس‌های اصفهان در سال گذشته 53 میلیارد تومان به این ناوگان بدهکار است، تاکید کرد: عدم بی‌توجهی دولت به پرداخت سهم خود و تخلف مردم نسبت به پرداخت کرایه خود در مقابل استفاده از اتوبوس‌ها سبب افزایش هزینه‌های ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان شده است.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین بار هزینه‌های بلیت اتوبوس‌ها به دوش شهرداری و ناوگان اتوبوس‌رانی است، افزود: مردم و دولت باید با انجام تعهدات خود در راستای کاهش هزینه‌های ناوگان اتوبوسرانی اصفهان تلاش کنند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول