اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اتوبوس‌رانی شهرضا:

افزایش نرخ بلیط تنها راهکار مشکلات ناوگان اتوبوسرانی شهرضا است

رئیس سازمان اتوبوس‌رانی شهرضا گفت: براساس مطالعات انجام گرفته، افزایش نرخ بلیط به عنوان یک راهکار اساسی در راستای حل مشکلات ناوگان اتوبوسرانی شهرضا مطرح است.

افزایش نرخ بلیط تنها راهکار مشکلات ناوگان اتوبوسرانی شهرضا است

محمدمهدی تیموریان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی شهرضا از نخستین ساعات صبح امروز به دلیل تعویق در پرداخت حقوق اردیبهشت ماه تجمع کردند که البته در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به فعالیت مجدد این افراد اقدام شد.

وی ادامه داد: در حالی که هزینه‌های نگهداری و مدیریت ناوگان اتوبوس‌رانی در طول چند سال گذشته افزایش چند برابری داشته است نرخ بلیط ناوگان اتوبوس‌رانی شهر شهرضا در حال حاضر 900 ریال است که این مبلغ جوابگوی هزینه‌های سرسام آور این مجموعه نیست.

رئیس سازمان اتوبوس‌رانی شهرضا با اشاره به اینکه پیشنهاد افزایش نرخ بلیط اتوبوس به مراجع مسئول ارائه شده است، بیان کرد: براساس آمار و اطلاعات موجود نرخ تمام شده بلیط اتوبوس درون شهری در کشور 3 هزار و 200 ریال است که انتظار داریم براساس این رقم نرخ بلیط‌های اتوبوس در شهرضا به میزان مناسبی مصوب و اعمال شود.

وی یادآور شد: به لحاظ اینکه سازمان اتوبوس‌رانی با مشکلات مالی بسیاری مواجه است شهرداری شهرضا نسبت به حمایت‌های متعددی در این حوزه اقدام کرده که زمینه حل برخی نارسایی‌های موجود را مهیا کرده است.

تیموریان با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوس‌رانی شهر شهرضا در سطح روستاها و شهرهای تابع شهرستان نیز فعالیت می‌کند، بیان کرد: بر همین اساس نسبت به دریافت منابع مالی از شهرداری‌های منظریه و گلشن اقدام شده که البته به لحاظ افزایش قابل توجه هزینه‌ها تاثیر چندانی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه براساس قانون، مدیریت ناوگان اتوبوس‌رانی باید با مشارکت سه بخش درآمدهای عمومی سازمان، شهرداری و وزارت کشور باشد، تصریح کرد: از بخش دولت انتظار داریم با توجه به وجود مشکلات و نارسایی‌های متعدد در حوزه مدیریت ناوگان اتوبوس‌رانی با ارائه منابع مالی مناسب زمینه حل مشکلات ساختاری را در این مجموعه مهیا کند.

رئیس سازمان اتوبوس‌رانی شهرضا با تشریح اهمیت لحاظ قیمت حقیقی نرخ بلیط اتوبوس شهری گفت: برهمین اساس انتظار داریم مراجع مسئول در زمینه تصویب نرخ بلیط اتوبوس شهری در آینده نزدیک نسبت به تصویب و اعمال نرخ جدید بلیط در شهرضا اقدام کنند.

انتهای پیام/63011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول