اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی شش ماهه نخست امسال

750 دستگاه اتوبوس اصفهان به AVL مجهز می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر مقرر شده است که طی شش ماهه نخست امسال 750 دستگاه اتوبوس در شهر اصفهان به سیستم الکترونیکی AVL مجهز می‌شود.

750 دستگاه اتوبوس اصفهان به AVL مجهز می‌شود

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 250 دستگاه اتوبوس در سطح شهر اصفهان سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

وی به اقدامات صورت گرفته در شهرداری اصفهان برای تجهیز اتوبوس‌های ناوگان اتوبوس‌رانی به سیستم AVL اشاره کرد و ادامه داد: در سال 1390 این سامانه بر روی حدود 40 درصد از اتوبوس‌های فعال موجود در شهر اصفهان اجرا شده و 500 دستگاه اتوبوس موجود در شهر اصفهان به سیستم AVL مجهز شده و در سطح شهر در حال بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه در آینده‌ای نزدیک نیز تمام اتوبوس‌های این ناوگان نیز به این سامانه مجهز می‌شوند، تصریح کرد: در حال حاضر مقرر شده است که طی شش ماهه نخست امسال 750 دستگاه اتوبوس در شهر اصفهان به سیستم الکترونیکی AVL مجهز می‌شود.

وی با بیان اینکه قرارداد اجرای این طرح منعقد شده است، اضافه کرد: البته این موضوع با یک وقفه یک ساله انجام می‌شود و مشکلات ارزی، نوسانات نرخ ارز و دلار و تحریم‌ها از دلایل این موضوع به شمار می‌رود.

روحانی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح یک نرم‌افزار بومی در شهرداری اصفهان تهیه شده است، تاکید کرد: تجهیز اتوبوس‌های اصفهان به سامانه AVL بر اساس این نرم‌افزار صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به مزایای تجهیز اتوبوس‌ها به سیستم AVL تاکید کرد: با تجهیز اتوبوس‌ها به این سامانه مسافران به صورت دقیق از زمان رسیدن اتوبوس‌ها مطلع می‌شوند.

انتهای پیام/63004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول