اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز فصل تابستان انجام گرفت

استقرار و آغاز فعالیت‌ اتوبوس‌های تبریزگردی

با هدف ارائه خدمات به شهروندان و میهمانان ورودی به تبریز و همزمان با آغاز فصل تابستان و ایام مسافرپذیری تبریز، اتوبوس‌های تبریزگردی شهرداری همچون سال‌های گذشته در مبادی تعیین شده شهر مستقر شدند.

استقرار و آغاز فعالیت‌ اتوبوس‌های تبریزگردی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز شهردار تبریز، علیرضا نوین افزود: راه‌اندازی اتوبوس‌های تبریزگردی به عنوان یکی از طرح‌های گردشگری شهری شهرداری که در سال‌های گذشته در دستور کار این مجموعه قرار داشته، امسال نیز با هدف تسهیل تردد و انتقال شهروندان تبریزی، مسافران و میهمانان ورودی به شهر همچنین ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی برای علاقمندان به بازدید از اماکن و آثار تاریخی و گردشگری تبریز به مرحله اجرا درآمده است.

وی گفت: شهرداری تبریز از ابتدای تیرماه با تجهیز و آماده‌سازی 20 دستگاه اتوبوس ویژه در قالب طرح مذکور اقدامات اولیه را برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران و میهمانان تابستانی انجام داده است.

شهردار تبریز در ادامه کمک به کاهش ترافیک شهری، تسهیل تردد و انتقال شهروندان و مسافران به اماکن گردشگری، تکریم شهروندان و میهمانان، فرهنگ‌سازی در حوزه گردشگری شهری و در نهایت مدیریت هدفمند و اصولی حوزه گردشگری را از جمله اهداف شهرداری در اجرای طرح مذکور اعلام کرد.

به گفته وی اتوبوس‌های تبریزگردی تبریز همه روزه از ساعت 9 صبح تا 14 و بعد از ظهرها از ساعت 16 تا 21 آماده ارائه خدمات به شهروندان، مسافران و میهمانان تابستانی خواهد بود.

نوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جزئیات و نحوه فعالیت و خدمات‌رسانی اتوبوس‌های تبریزگردی در تابستان امسال خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های تبریزگردی در طول تابستان امسال و ایام مسافرپذیری تبریز مقابل موزه‌ها، اماکن تاریخی و دیدنی شهر و نیز برخی میادین اصلی از جمله میدان ساعت برای انتقال شهروندان و مسافران به اماکن تفریحی، تاریخی و گردشگری شهر مستقر خواهند بود و علاقمندان می‌توانند از این اتوبوس‌ها استفاده نمایند.

شهردار تبریز در ادامه افزود: راهنمایان گردشگری مستقر در این اتوبوس‌ها و اماکن دیدنی نیز راهنمایی‌های لازم در خصوص معرفی جاذبه‌های تاریخی تبریز به شهروندان و میهمانان ارائه خواهند داد.

طرح اتوبوس‌های تبریزگردی برای ششمین سال متوالی است که از سوی شهرداری تبریز به مرحله اجرا درمی‌آید و اجرای این طرح در طول پنج سال گذشته با استقبال و رضایت‌مندی شهروندان تبریزی، میهمانان و مسافران ورودی به شهر مواجه بوده است.

انتهای پیام/60001/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول