اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خواستار شد

پرداخت بدهی 60 میلیارد تومانی اتوبوسرانی به تأمین اجتماعی توسط دولت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: دولت باید بدهی 60 میلیارد تومانی اتوبوسرانی اصفهان را به تأمین اجتماعی تهاتر کند و با این اقدام بخشی از هزینه‌های این ناوگان را بپردازد.

پرداخت بدهی 60 میلیارد تومانی اتوبوسرانی به تأمین اجتماعی توسط دولت

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بدهی اتوبوس‌رانی به منظور بیمه نیرو‌های خود به تأمین اجتماعی از سال‌های گذشته تاکنون ادامه دارد، اظهار کرد: از زمان راه‌اندازی ناوگان‌های اتوبوس‌رانی‌ در سطح کشور به دلیل پایین نگه داشتن قیمت تمام شده بلیت اتوبوس‌ها و ارزان تمام شدن کرایه‌ها 23 درصد حق بیمه سهم کار‌فرما توسط اتوبوس‌رانی‌ها پرداخت نشده است.

وی اضافه کرد: تا سال 1387 دولت باید بدهی اتوبوس‌رانی‌ها را به تأمین اجتماعی یا تهاتر و یا پرداخت می‌کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه پس از سال 1387 نیز اتوبوس‌رانی‌ها به دلیل پایین نگه داشتن قیمت تمام شده بلیت اتوبوس‌ها و ارزان تمام شدن کرایه‌ها 23 درصد سهم بیمه نیرو‌های خود را پرداخت نکرده‌اند، تصریح کرد: با توجه به این موضوع اتوبوس‌رانی اصفهان از سال 1387 تاکنون به دلیل عدم پرداخت سهم بیمه نیرو‌های خود 60 میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است.

وی با بیان اینکه البته بیش از 50 درصد این بدهی به جریمه است، ادامه داد: دولت باید بدهی 60 میلیارد تومانی اتوبوس‌رانی اصفهان را به تأمین اجتماعی تهاتر کند و با این اقدام بخشی از هزینه‌های این ناوگان را بپردازد.

روحانی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان برای تهاتر این بدهی اموالی مازاد بر نیاز خود را در اختیار خود ندارد، تاکید کرد: همچنین در حال حاضر هزینه‌ها و درآمد‌های این ناوگان با یکدیگر هم‌خوانی ندارد و ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان از توانایی لازم برای پرداخت این بدهی برخوردار نیست.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان نیز اعلام می‌کند که به دلیل این موضوع که این ناوگان یک مجموعه مستقل است و بیش از سهم خود یارانه بلیت اتوبوس‌ها را پرداخت می‌کند، نسبت به پرداخت این بدهی به تأمین اجتماعی مسئولیتی ندارد، افزود: با توجه به این موضوع دولت باید بدهی اتوبوس‌رانی‌ها را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با بیان اینکه در حال حاضر اتوبوس‌رانی قادر به پرداخت این بدهی نیست، گفت: البته سازمان تأمین اجتماعی در مقاطع مختلف از تمدید دفترچه‌های بیمه و ارائه خدمات بیمه‌ای به نیرو‌های این ناوگان استنکاف کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز این سازمان به صورت کج‌دار و مریض نسبت به ارائه خدمات بیمه‌ای به نیرو‌های این ناوگان برخورد می‌کند، اظهار کرد: بدهکاری این شرکت به سازمان تأمین اجتماعی نباید سبب عدم ارائه خدمات بیمه‌ای به نیرو‌های اتوبوس‌رانی شود و دعوای بین بیمه و کارفرما به بیمه‌گر ارتباطی ندارد.

انتهای پیام/63004/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول