اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

اختصاص 416 میلیارد تومان اعتبار به بانک‏های استان زنجان

استاندار زنجان گفت: 416 میلیارد تومان اعتبار به منظور پرداخت تسهیلات به بانک‏های استان اختصاص یافته است.

اختصاص 416 میلیارد تومان اعتبار به بانک‏های استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: درصد اشتغالزایی در استان زنجان طی چند سال اخیر بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه درصد پرداخت تسهیلات به متقاضیان نسبت به تعهد بانک‏ها نیز بالا بوده است، تصریح کرد: استان زنجان در کاهش نرخ بیکاری نیز در بین 31 استان کشور، رتبه خوبی را کسب کرده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در زمینه اشتغال باید از اعضای کارگروه اشتغال استان، مدیران دستگاه‏های اجرایی و بانک‏های عامل قدردانی کرد، اضافه کرد: امروز نتیجه حرکت‏ها و تلاش‏های مسئولان در استان زنجان مشاهده می‏شود.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان رتبه نخست کشوری را در زمینه بهبود فضای کسب و کار کسب کرده است، تصریح کرد: در کاهش نرخ بیکاری نیز رتبه دوم کشوری را داریم.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه امیدواریم اعتبارات در نظر گرفته شده به زودی به بانک‏های استان زنجان به منظور پرداخت به متقاضیان ابلاغ شود، یادآور شد: امروز بزرگ‏ترین مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سال‏های گذشته سرمایه در گردش، طرح‏های نیمه‌تمام و توسعه‏ای است.

وی با اشاره به اینکه 416 میلیارد تومان در سال‌جاری به بانک‎های استان زنجان به منظور پرداخت به متقاضیان اختصاص یافته است، گفت: امیدواریم در دولت یازدهم شاهد اقدامات مؤثری برای بالا بردن سطح اشتغال و توسعه صنعت استان باشیم.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول