اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

دوران تنفس تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج افزایش یابد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دوران تنفس تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج افزایش یابد.

دوران تنفس تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در نشست با مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) اظهار داشت: این صندوق در سال‌های اخیر اقدامات و عملکرد خوبی داشته و اثرات آن در جامعه قابل مشاهده است.

وی افزود: اگر این صندوق به صورت دقیق به فلسفه کاری خود عمل کند شاهد رفع حجم بالایی از مشکلات در جامعه خواهیم بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در توزیع اعتبارات و سهمیه شهرستان‌ها باید به زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای شود.

موسوی‌نژاد با اشاره به ساختار جمعیتی دشتستان بیان داشت: از نظر وسعت جغرافیایی و جمعیتی دشتستان یکی از مهم‌ترین مناطق استان محسوب می‌شود و انتظار می‌رود مسئولین صندوق مهر امام رضا (ع) در توزیع اعتبارات به این ملاک‌ها توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: کوتاه کردن روال اداری و تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج از مسائل مهمی است که مسئولان این صندوق باید به آن توجه کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: با توجه به اینکه بیشتر افرادی که برای تسهیلات به بانک‌ها و صندوق‌های مالی و اعتباری مراجعه می‌کند دارای مشکلات مالی و ... هستند، برخورد محترمانه با مراجعین و تکریم ویژه ارباب رجوع از اصول مهمی است که باید در این نهادها به آن توجه شود.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: افزایش دوران تنفس پرداخت تسهیلات در وام‌های اشتغالزایی و ازدواج از مسائل مهمی است که می‌تواند زمینه‌ساز آسایش و رفاه دریافت کنندگان تسهیلات شود.

وی تاکید کرد: در طرح‌های تعاونی، گروهی، تسهیلات اشتغال به مددجویان نهادهای حمایتی، معتادان بهبود یافته و معلولین تحت پوشش بهزیستی که برای دریافت تسهیلات اشتغال اقدام می‌کنند انتظار می‌رود مسئولین این صندوق با دقت بیشتری در انجام کار ایشان کوشا باشند و دوره تنفس این تسهیلات را افزایش دهند.

موسوی‌نژاد متذکر شد: تلاش برای جذب بیشتر اعتبارات، رسیدگی به وضعیت نیروها و جذب امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از مسائل مهمی است که باید با جدیت تمام برای تحقق آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/2452/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول