اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان بوشهر خبر داد

پرداخت تسهیلات با سود 4 درصد برای اقشار نیازمند استان بوشهر

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان بوشهر از پرداخت تسهیلات با سود چهار درصد برای اقشار نیازمند استان بوشهر خبر داد.

پرداخت تسهیلات با سود 4 درصد برای اقشار نیازمند استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد نظری ظهر امروز در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سال‌های اخیر صندوق مهر امام رضا (ع) خدمات گسترده و خوبی داشته و اثرات آن را در جامعه شاهد هستیم.

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: ارائه تسهیلات اشتغال و ازدواج از مهم‌ترین خدماتی است که توسط این مرکز ارائه شده و در استان بوشهر نیز عملکرد خوبی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

نظری بیان داشت: ارائه تسهیلات سرمایه در گردش برای کسبه از اهدافی است که این صندوق دنبال می‌کند و آمادگی کامل برای ارائه خدماتی از این دست به کسبه استان بوشهر را داریم.

وی به شروع پرداخت وام ازدواج در صندوق مهر امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 533 مزدوج برای دریافت وام ازدواج در این صندوق تشکیل پرونده داده‌‎اند که در آینده بسیار نزدیک شاهد پرداخت تسهیلات ازدواج به ایشان خواهیم بود.

این مسئول اذعان داشت: این صندوق آمادگی کامل برای جذب سپرده‌های مردمی و استفاده از آن برای ارائه تسهیلات چهار درصد به اقشار نیازمند را دارا است.

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان بوشهر عنوان کرد: در حال حاضر 9 شعبه از این صندوق در شهرستان‌های استان مشغول به ارائه خدمات به مردم فهیم و خون‌گرم استان بوشهر هستند.

نظری در خصوص جذب اعتبارات سال 92، گفت: تا پایان تیرماه اعتبارات مربوط به شش ماهه نخست سال 92 صتدوق مهر امام رضا (ع) استان بوشهر به‌طور کامل جذب می‌شود.

انتهای پیام/2452/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول