اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار خبر داد

آغاز طرح مفتاح‌الجنة در شهرستان بیله‌سوار

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیله‌سوار گفت: در طول ماه مبارک رمضان طرح مفتاح‌الجنة با هدف مجالست و دلجویی از خانواده‌های تحت حمایت و ایتام نیازمند انجام می‌گیرد.

آغاز طرح مفتاح‌الجنة در شهرستان بیله‌سوار

طاهر مهدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: طرح مفتاح‌الجنة با هدف تمسک به سیره و رفتار علوی مولای متقیان امام علی (ع) و فراهم کردن فرصت لازم برای خیران نیکوکار جهت کمک به نیازمندان و ایتام در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در سال‌های گذشته و استقبال خوب مردم نیکوکار شهرستان و خیرین همراه شد، گفت: در سال گذشته 141 مورد طرح مفتاح‌الجنة انجام و با اجرای این طرح نزدیک به 35 میلیون ریال هدیه به خانواده‌های ایتام و نیازمندان از سوی خیران و منابع امداد اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی و مصاحبت با فقرا برای خیرین، مسئولان و آشنایی هر چه بیشتر آنها با زندگی افراد تهی دست از اهداف اجرای طرح مفتاح‌الجنة است.

مهدی‌پور بیان داشت: طرح مفتاح‌الجنة و حضور مسئولان در منازل مددجویان یکی از پایگاه‌های جذب حامی می‌باشد و تعدادی از مسئولان و خیرین با آشنایی برنامه‌های امداد سرپرستی ایتام را برعهده می‌گیرند.

انتهای پیام/62003/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول