اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کرمان خبر داد

خوکفایی 5 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: جشن خودکفایی 15 مهر ماه سال جاری برای 5 هزار نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان کرمان که به استقلال رسیدند، برگزار و در همان مراسم از پوشش خارج می‌شوند.

خوکفایی 5 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی با فراهم کردن فضای توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه موجب اتصال فقرا و متمکنین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: از 29 تیر ماه تا چهارم مرداد جشنی در پارک مادر با حضور مددجویان تمام شهرستان‌های کرمان با واگذاری 80 غرفه برگزار می‌شود.

وی از طرح‌های شفا، محسنین، مفتاح‌الجنة برای یاری رساندن به افراد نیازمند در کمیته امداد خبر داد و گفت: طرح مفتاح‌الجنة در ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان و خیران به منظور سرکشی از خانوارهای زیر پوشش انجام می‌شود و طرح‌های دیگر برای کمک به بیماران نیازمند و صعب‌العلاج هستند که در ماه رمضان اجرا می‌شوند.

میرزایی بیان داشت: در بحث سرقت از صندوق‌های صدقه جلسات متعددی با فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان تشکیل شد که ضمن دستگیری سارقان و باز پس گرفتن وجوه، اقداماتی را برای اصلاح صندوق‌های صدقه در سراسر استان کرمان انجام دادیم.

این مسئول ادامه داد: نیروهای تخلیه صندوق‌های صدقه که به مکان‌های اخذ وجوه اعزام می‌شوند، دارای کارت شناسایی و حکم مأموریت هستند که از همشهریان تقاضا داریم تا قبل از در اختیار گذاشتن صندوق‌ها حتما مدارک آنها را کنترل کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه به دنبال شناسایی مساجدی هستیم تا به عنوان مرکز نیکوکاری از امداد آنها بهره ببریم، گفت: در بحث جذب کمک‌های مردمی در راستای فقرزدایی در نظر داریم تا با ارائه اعتبارات کار یاری رساندن به نیازمندان آن محله را به مردم آن جا واگذار کنیم.

وی از طرح‌ ارتقای سلامت روستائیان با همکاری پزشک خانواده و امضای تفاهمنامه با سازمان هلال‌احمر خبر داد و ابراز داشت: اولویت حمایت ما برای روستاها و شهرستان‌های کوچک است تا تولید را به روستا برگردانیم و جلوی مهاجرت افراد را بگیریم.

میرزایی اضافه کرد: جشن خودکفایی 15 مهر ماه سال جاری برای 5 هزار نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امام خمینی استان کرمان که به استقلال رسیدند، برگزار و در همان مراسم از پوشش خارج می‌شوند.

این مسئول اذعان داشت: بیمه کردن مددجویان به عنوان پشتوانه‌ای قوی یکی از برنامه‌هایی است که در راستای تقویت بنیان مالی برای خودکفایی مددجویان در نظر گرفته شده و در سال گذشته 60 میلیارد تومان از سوی کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی برای بهره‌مند شدن مددجویان زیر پوشش پرداخت شده است.

انتهای پیام/80028/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول