اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر خبر داد

اجرای طرح فلاح برای 686 مددجوی کمیته امداد ابهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر از اجرای طرح فلاح برای 686 مددجوی این نهاد در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح فلاح برای 686 مددجوی کمیته امداد ابهر

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد ابهر در راستای تقویت باورهای دینی خانواده‌های  زیرپوشش و با درک اهمیت این نیاز در جامعه و تعمیق باورهای دینی، آشنایی مددجویان با مبانی دینی و معرفتی، همگرایی با روحانیت و ارتقای سطح آگاهی جامعه هدف اقدام به اجرای طرح فلاح و آموزش مددجویان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح فلاح با هدف آشنایی خانواده‌ها با منویات مقام معظم رهبری و پاسخگویی به شبهات دینی خانواده‌های زیرپوشش اجرا می‌شود، افزود: در سه ماهه نخست امسال در قالب طرح فلاح 34 جلسه آموزشی برای 668 مددجوی ابهری که مشمول نظام جامع آموزشی تربیتی بودند، برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: از جمله موضوعاتی که در این جلسه‌ها به مددجویان آموزش داده شد شامل راهکارهای اصلاح سبک زندگی، حفظ و رعایت شئونات اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی، احکام دینی و شرعی بود.

وی همچنین به اهداف اجرای طرح فلاح نیز اشاره کرد و گفت: تقویت عزت و کرامت انسانی و دینی، افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده‌های زیرپوشش، ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مصون‌سازی خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی از طریق آگاهی دینی و نیز از بین بردن روحیه انزواطلبی از اهداف اجرای این طرح است.

داودی به برگزاری دوره‌های مشاوره‌های فردی و گروهی برای مددجویان ابهری اشاره کرد و ادامه داد: این جلسه‌ها به صورت مستمر و در فصول مختلف سال برگزار می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد ابهر در  بحث مشاوره مددجویان خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال‎جاری نیز واحد مشاوره مدیریت کمیته امداد ابهر اقدام به ارائه مشاوره‌ و راهنمایی فردی به 110 نفر کرده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر همچنین به ارائه مشاوره‌های گروهی برای 146 نفر در قالب 11 جلسه اشاره کرد و گفت: جلسه‌های مشاوره‌ای که طی مدت مذکور و به صورت فردی و گروهی ارائه شد در قالب 45 نوبت بوده است.

وی با بیان اینکه جلسه‌های مشاوره مذکور با حضور اساتید مجرب در بحث مشاوره برگزار شد، تصریح کرد: مطالب عنوان شده در این جلسه‌ها شامل اصلاح سبک زندگی و ارائه الگوهای مناسب در زندگی مشترک به مددجویان بود.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول